خبرگزاری کار ایران

یدیعوت احارونوت:

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای جنگی ویرانگر علیه غزه آماده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۱۱۳

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت احارونوت» نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای جنگی ویرانگر علیه غزه آماده می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت احارونوت» اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای جنگی ویرانگر و متفاوت نسبت به جنگ‌های قبلی در غزه آماده می‌کند.

این روزنامه در گزارشی نوشت که طبق طرح‌ریزی که برای جنگ آینده انجام شده، قرار است طی آن روزانه بیشترین تعداد ممکن از فلسطینیان به خاک و خون کشیده شوند.

محافل نظامی اسرائیلی بیان کرده‌اند که احتمال تشدید تنش و جنگ در غزه در شرایط فعلی زیاد بالا نیست اما با این حال ارتش پشت پرده خود را برای هرگونه جنگی آماده می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که نتیجه جنگ علیه غزه این بار باید با جنگ‌های قبلی که نتیجه مشخصی در پی نداشت و حتی نتواست تاثیری بر قدرت حماس داشته باشد، پایان یابد.

در این گزارش آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند که در جنگ آینده بتواند مقاومت را شکست دهد بدون اینکه کار به اشغال مجدد غزه یا نابودی حماس کشیده شود.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا در جنگ آینده، نوار غزه را هدف آتش و بمباران گسترده قرار دهد تا بتواند روزانه ۳۰۰ نفر از فلسطینیان را به قتل برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز