خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

حمله سایبری به وزارت خزانه‌داری آمریکا/ تیراندازی در محوطه خارجی کلیسایی در نیویورک/ مهار آتش‌سوزی در یکی از چاه‌های نفت کرکوک

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۳۳

حمله سایبری به وزارت خزانه‌داری آمریکا، تیراندازی در محوطه خارجی کلیسایی در نیویورک و مهار آتش‌سوزی در یکی از چاه‌های نفت کرکوک از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که عادی‌سازی روابط مراکش با رژیم صهیونیستی خیانت به ملت فلسطین و خنجری به پشت آن است.

- معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از سفر خود به افغانستان ارائه کرد.

- وزارت خزانه‌داری آمریکا هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مشاور امنیت ملی آمریکا درخواست کرد، همکاری تل‌آویو و واشنگتن برای مقابله با ایران گسترده شود.

- روزنامه «ساندی تایمز» با استناد به منابع ناشناس نوشته است که «الکسی ناوالنی» از مخالفان دولت روسیه قبل از انتقال به آلمان، برای دومین بار در معرض مسمومیت با ماده سمی از نوع نوویچوک قرار گرفته بود.

- رئیس‌جمهوری آمریکا بار دیگر ادعای پیروزی خود در انتخابات سوم نوامبر را تکرار کرده و گفت که ریاست‌جمهوری رقیب وی در انتخابات اخیر، نامشروع خواهد بود.

- روزنامه «واشنگتن‌پست» گزارش داد که هکرهای روس پشت پرده حمله سایبری به وزارت خزانه‌داری آمریکا بوده‌اند.

- گزارش‌ها حاکی از آن است که عامل تیراندازی به سمت یک کلیسا در خیابان آمستردام در منطقه منهتن نیویورک، توسط پلیس کشته شده است.

- وزارت نفت عراق از مهار آتش‌سوزی در یکی از چاه‌های نفت کرکوک خبر داد.

- دولت آمریکا اعلام کرد که پس از انتشار گزارش‌های رسانه‌ای درباره حملات سایبری از سوی یک دولت خارجی که خزانه‌داری آمریکا و دست‌کم یک سازمان فدرال دیگر را هدف قرار داده بود، در حالت آماده باش قرار گرفته است.

- یک مقام دولت مستعفی یمن از تحرکات گسترده و جدید امارات برای تسلط بر جزیره سقطری خبر داد.

- دولت اسواتینی (سوازیلند سابق) طی بیانیه‌ای از مرگ نخست‌وزیر این کشور به دلیل کرونا خبر داد.

- منابع دریانوردی در دبی از هدف قرار گرفتن یک نفت‌کش عربستان در جده خبر دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز