خبرگزاری کار ایران

روزنامه «ساندی تایمز»:

ناوالنی پیش از انتقال به آلمان برای بار دوم در معرض مسمومیت قرار گرفته بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۱۹

روزنامه «ساندی تایمز» با استناد به منابع ناشناس نوشته است که «الکسی ناوالنی» از مخالفان دولت روسیه قبل از انتقال به آلمان، برای دومین بار در معرض مسمومیت با ماده سمی از نوع نوویچوک قرار گرفته بود.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، روزنامه «ساندی تایمز» با استناد به منابع ناشناس نوشته است که «الکسی ناوالنی» از مخالفان دولت روسیه قبل از انتقال به آلمان، برای دومین بار در معرض مسمومیت با ماده سمی از نوع نوویچوک قرار گرفته بود.

تا کنون تاییدی در مورد این ادعا موجود نیست و مقام‌های آلمان و روسیه هنوز در مورد این گزارش توضیحی نداده‌اند، اما مقامات شهر امسک در سیبری روسیه آن را شایعه خوانده‌اند.

تیم ناوالنی ادعا می‌کند که وی به دستور «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه مسموم شد، اما کرملین هرگونه دخالت در این مساله را رد می کند.

ناوالنی در تاریخ ۲۰ آگوست در راه بازگشت از شهر تومسک به مسکو در هواپیما به زمین افتاد و هواپیما مجبور به فرود اضطراری در شهر امسک شد.

او بعدا برای مداوا به بیمارستان شارته در برلین پایتخت آلمان منتقل شد و مدتی را در کما بود.

ناوالنی در اواخر سپتامبر از این بیمارستان مرخص شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز