خبرگزاری کار ایران

درخواست وزارت دادگستری آمریکا برای ارائه اطلاعاتی درباره فعالیت های پسر بایدن در اوکراین

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۹۵

وزارت دادگستری آمریکا در روند تحقیق در پرونده مالیاتی پسر رئیس‌جمهوری منتخب این کشور خواستار ارائه اطلاعات درباره روابط او با شرکت گاز اوکراین و ۲۰ سازمان دیگر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد پرس، وزارت دادگستری آمریکا در ادامه روند تحقیق درباره مسائل مالیاتی «هانتر بایدن» پسر «جو باین»، رئیس‌جمهوری منتخب این کشور خواستار ارائه اطلاعاتی درباره روابط او با شرکت گاز «بوریسما» در اوکراین و ۲۰ سازمان دیگر شده است.

یک منبع اگاه از روند تحقیق گفت که مشخص نیست آیا موضوع کار هانتر در این شرکت اوکراینی در مرکز پرونده قرار دارد ‌یا فقط به عنوان اطلاعاتی درباره همه منابع درآمدی او در سال های اخیر بررسی می‌شود. 

در این گزارش آمده است که وزارت دادگستری آمریکا همچنین به عنوانی بخشی از روند تحقیق خواستار ارائه اسنادی درباره روابط تجاری هانتر با چین و دیگر معاملات مالی او شده است. 

منابع دیگری نیز اعلام کردند این تحقیق که در سال ۲۰۱۸ آغاز شده همچنین شامل جرایم احتمالی پولشویی در مرحله ای خاص نیز می‌شود.

پسر باید پیشتر اعلام کرد که مقامات ایالت «دلاویر» به دنبال مالیات‌هایی که پرداخت کرده از او بازجویی کردند.

جو بایدن اعلام کرد که از پسرش حمایت می‌کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز