خبرگزاری کار ایران

حکیم در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی بر داعش:

تاکید بر استحکام‌بخشی به طرح‌های امنیتی و خشکاندن منابع فکری و مالی تروریسم/همه باید به مسئولیت خود در حفظ این پیروزی عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۵۲۲

رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون به مناسبت سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش بر مسئولیت‌پذیری همه در حفظ این پیروزی بزرگ تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون به مناسبت سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش بر مسئولیت‌پذیری همه در حفظ این پیروزی بزرگ تاکید کرد.

حکیم در پیامی تصریح کرد: هر ساله در دهم دسامبر شاهد جشن ملی و بزرگ عراق در بیرون راندن تروریست‌ها و درهم شکستن قدرت آنان به دست رادمردانی هستیم که به ندای وطن و فتوای مرجعیت عالیقدر لبیک گفته و به میدان نبرد شتافتند و بی‌اعتنا به شدت پیکار و دشواری شرایط، دست به حماسه‌آفرینی و ترسیم صحنه‌های دلاورانه‌ زدند تا اینکه اراده الهی، وعده خود را به دست آنان تحقق بخشید.

رهبر ائتلاف عراقیون افزود: به مناسبت فرا رسیدن این پیروزی، با پرهیز از دلایل و بسترهای بازگشت تروریسم و استحکام‌بخشی به طرح‌های امنیتی و خشکاندن منابع فکری و مالی تروریسم، همه باید به مسئولیت خود در حفظ این پیروزی عمل کنند.

سید عمار حکیم در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عراق اعم از ارتش، پلیس، الحشد الشعبی، پیشمرگه، عشایر و دیگر قهرمانان این حماسه جاویدان، خواستار بازسازی شهرهای آزاد شده و نیز شهرهای نیروهای آزادکننده و بازگشت همه آوارگان به شهرهایشان شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز