خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

شرکت هزاران معترض در تظاهرات علیه نتانیاهو در قدس اشغالی/ حرکت ۱۰ نفت‌کش ایرانی به سوی ونزوئلا/ تماس تلفنی نخست‌وزیر بریتانیا و رئیس کمیسیون اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۰۹۶

شرکت هزاران معترض در تظاهرات علیه نتانیاهو در قدس اشغالی، حرکت ۱۰ نفت‌کش ایرانی به سوی ونزوئلا و تماس تلفنی نخست‌وزیر بریتانیا و رئیس کمیسیون اروپا از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که آذربایجان توانست با کمک نیروهای این کشور منطقه قره‌باغ را آزاد کند.

- وزارت امور خارجه جمهوری تاجیکستان با صدور یادداشت رسمی ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.

- نخست‌وزیر بریتانیا و رئیس کمیسیون اروپا شامگاه شنبه با یکدیگر تلفنی گفت‌وگو کردند.

- خبرگزاری بلومبرگ از حرکت ۱۰ نفت‌کش ایرانی به سمت ونزوئلا خبر داد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از سیاست‌های نخست‌وزیر این رژیم، انحلال کنست و برگزاری انتخابات چهارم را اجتناب‌ناپذیر خواند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا که درخواست وی برای تغییر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در ایالت جورجیا توسط دادگاه رد شده است، بار دیگر مدعی شد که رأی قانونی بیشتری به دست آورده است.

- هزاران نفر از معترضان به سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در قدس اشغالی به خیابان‌ها آمدند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در منطقه «والدوستا» در ایالت جورجیا، بار دیگر مدعی پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری شد و گفت که در صورت اثبات این مسأله طی یک ساعت با ایران توافق خواهد کرد.

- یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تل‌آویو کشته شد.

- سازمان ملل و اتحادیه اروپا شهادت نوجوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست را محکوم کردند.

- وزیر خارجه عربستان سعودی در گفت‌وگو با روزنامه «لاریپوبلیکا» گفت که اعمال ممنوعیت دائم غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران که محور اصلی نگرانی‌ها است، باید در هرگونه بازگشت احتمالی آمریکا به برجام لحاظ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز