خبرگزاری کار ایران

تکرار یاوه‌سرایی‌های پمپئو علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۵۵۶

وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها علیه ایران، گفت که ما از دولت سابق این درس را گرفتیم که مماشات و گفت‌وگو با ایران راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش ایلنا، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها علیه ایران، گفت که ما از دولت سابق این درس را گرفتیم که مماشات و گفت‌وگو با ایران راه به جایی نبرده و سیاست‌های «بدخواهانه» این کشور را تغییر نخواهد داد.

وی با تاکید بر حمایت قاطع آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت که ما به این درک رسیدیم که یک اسرائیل دموکراتیک باید متحد کشورهای منطقه و نه مشکلی برای آن‌ها، باشد. بنابراین مسیر را تغییر دادیم و رویکردی جدید در پیش گرفتیم. ما به مماشات و رویکرد «گفت‌وگو برای گفت‌وگو» پایان داده و بر بازدارندگی تاکید کردیم.

پمپئو از اقدام یکجانبه آمریکا مبنی بر خروج از برجام به عنوان دستاوردی مهم یاد کرد و مدعی شد که تجربه نشان داد که کنار آمدن با ایران و این‌که پول نقد در اختیار آنها قرار دهیم، رفتار این کشور را تغییر نخواهد داد. 

وزیر خارجه آمریکا که کشورش در موضع‌گیری‌ها خود علیه ایران، انزوایی شدید را تجربه می‌کند، مدعی نتیجه‌بخش بودن کارزار فشار حداکثری علیه ایران شد. این در حالی است که بسیاری از مقام‌های بین‌المللی و کارشناسان تأکید دارند که این سیاست‌ها تا کنون راه به جایی نبرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز