خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

معرفی تیم اقتصادی رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا/ سفر نماینده سازمان ملل در افغانستان به دوحه/ شکایت تیم رئیس کاخ سفید علیه نتایج بازشماری آرا در ایالت ویسکانسن

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۵۱۵

معرفی تیم اقتصادی رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، سفر نماینده سازمان ملل در افغانستان به دوحه و شکایت تیم رئیس کاخ سفید علیه نتایج بازشماری آرا در ایالت ویسکانسن از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، تیم انتخاباتی ‌رئیس‌جمهوری آمریکا ‌شکایتی را علیه نتایج بازشماری آرای انتخاباتی در ایالت ویسکانسن ثبت کرد.

- اداره صنعت و امنیت وزارت بازرگانی آمریکا محرومیت شرکت هواپیمایی ماهان از «امتیازات صادراتی» را برای شش ماه دیگر تمدید کرد.

- هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپایی بر مجرمانه بودن اقدام تروریستی در به شهادت رساندن شهید محسن فخری زاده تاکید کرد.

- مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرد که هنوز نشانه‌ای از تصمیم ایران برای کاهش همکاری با این نهاد بین‌المللی وجود ندارد.

- نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل برای افغانستان برای دیدار با هیات‌های رهبری طالبان و هیات مذاکره‌کننده «جمهوریت» به دوحه رفت.

- سناتور ایالت ورمانت رئیس‌جمهوری فعلی این کشور را خطرناک‌ترین فردی خواند که تا کنون این سمت را بر عهده داشته است.

- وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا گفت که شواهدی درباره تخلف تاثیرگذار در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا در دست نیست.

- وزارت خارجه ارمنستان ترور دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

- وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی یاوه‌گویی‌ها، ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای منطقه خواند.

- وزیر خارجه بحرین با تکرار برخی مواضع بی‌اساس در خصوص برنامه موشکی و هسته‌ای و همچنین سیاست‌های منطقه‌ای ایران، خواستار ادامه فشار بین‌المللی علیه این کشور شد.

- خبرنگار شبکه «ان‌بی‌سی» نیوز اعلام کرد که رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری منتخب شرکت نخواهد کرد.

- رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا تیم اقتصادی خود را معرفی کرده و وعده داد که این «افراد کارآزموده» توانایی مقابله با بحران اقتصادی کشور را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز