خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اروپا خطاب به بریتانیا:

اعتماد خوب است، اما قانون بهتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۳۶۱

رئیس کمیسیون اروپا امروز- چهارشنبه تاکید کرد که توافق تجاری احتمالی برای مرحله پس از برگزیت بین اتحادیه اروپا و بریتانیا نباید بر تکامل بازار واحد اروپا تاثیر گذارد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «اورسولا فون در لاین»، رئیس کمیسیون اروپا امروز -چهارشنبه- تاکید کرد که توافق تجاری احتمالی برای مرحله پس از برگزیت بین اتحادیه اروپا و بریتانیا نباید بر تکامل بازار واحد اروپا تاثیر گذارد.

فون درلاین در جمع نمایندگان اروپا در مرحله پایانی مذاکرات گفت: «در حد توان برای حصول توافق تلاش خواهیم کرد. ما آماده اثبات حسن ابتکار خود هستیم اما آماده نیستیم یکپارچگی بازار واحد خود را به ویژه در ارتباط با رعایت استانداردهای زیست محیطی‌، اجتماعی و مالی یا کمک‌های دولتی آن تضعیف کنیم.»

وی بر لزوم ایجاد سازوکارهایی در توافق آینده در صورت انحراف اتحادیه اروپا یا انگلیس از استانداردهای مشترک مورد توافق تاکید کرد و گفت: «اعتماد خوب است‌، اما قانون بهتر است.»

فون در لاین اظهار داشت که این ضمانت‌های مربوط به رقابت عادلانه یکی از سه نکته‌ای است که علاوه بر مسئله دسترسی اروپا به آب‌های انگلیس و حاکمیت توافقنامه آینده ، مانعی بر سر راه مذاکرات است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز