خبرگزاری کار ایران

شهردار خارگ :

تعمیرات دوره‌ای کارخانه آسفالت پایان رسید/آمادگی همکاری با شرکت های نفتی جزیره را داریم

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۹۸۲

شهردار خارگ از تعمیرات دوره ای کارخانه آسفالت شهرداری و تهیه مصالح مورد نیاز جهت آسفالت معابر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر : شهردار خارگ با اعلام این خبر افزود : تکمیل آسفالت پروژه های خارگ و ترمیم نوارهای حفاری به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

عبدالحمید صفایی افزود: برنامه ریزی های هدفمند جهت بهره برداری حداکثری از توان و ظرفیت های بالقوه شهرداری خارگ در دوره جاری سبب گردید تا طی ۳سال گذشته با اتکا به تخصص، تجربه و توان مجموعه و همچنین بهره گیری از مصالح و آسفالت با کیفیت ، گام های مثبتی در حوزه نهضت آسفالت معابر شهر خارگ از سوی مجموعه شهرداری برداشته شود که از جمله اقدامات صورت گرفته می توان به پروژه های آسفالت خیابان هوادریا ، شهید عهدقدیمی ، خیابان پیروزی ،خیابان دسترسی و پارک ساحلی ، کوچه قائدزاده ، بلوار شهدا ، خیابان چاه قندی ، بخشی از بوستان معلم و ترمیم نوارهای حفاری اشاره نمود.

مدیریت شهری خارگ ادامه داد:  در حال حاضر کارخانه آسفالت شهرداری به طور کامل تعمیرات دوره ای گردیده و تجهیزات کارخانه اعم از دینام ، جک ها ، شیرهای برقی و ... تعمیر و نوسازی گردیده اند. همچنین سه هزار تن مصالح آسفالت خریداری شده که بخشی از آن حمل و مابقی در بوشهر دپو گردیده و پس از مساعد شدن شرایط جوی به جزیره حمل می شوند ، تامین گردیده و قیر مورد نیاز نیز تهیه شده است و به زودی ترمیم نوارهای حفاری و تکمیل آسفالت بوستان معلم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد : هم اکنون شهرداری خارگ با بهره گیری از کارخانه آسفالت با ظرفیت تولید قابل توجه 80 تن در ساعت که به عنوان تنها کارخانه ثابت جزیره خارگ محسوب می گردد ، آمادگی کامل را جهت همکاری با شرکت های نفتی و گازی مستقر در جزیره دارد. همچنین شهرداری در حال  مذاکره با شرکت های پتروشیمی و دریاساحل جهت انجام پروژه اسفالت این دومجموعه می باشد که در صورت توافق می توانیم به عنوان یک بازوی اجرایی و عملیاتی توانمند ، خدماتی شایسته و درخوری را به ایشان و شهروندان جزیره خارگ اعطا کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز