خبرگزاری کار ایران

دادستان عسلویه به ایلنا خبرداد:

شهر بیدخون به سامانه پایش تصویری مجهز شد/ دیگر شهرها و روستاها در این امر پیش قدم شوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۹۱۲

دادستان عسلویه با بیان اینکه نصب دوربین‌های شهری هرگز تهدیدی برای شهروندان نیست و دستگاه قضایی از این طرح حمایت می کند، گفت: نصب دوربین در مناطق جرم خیز، کاهش ۶۰ الی ۷۰ درصدی جرایم را به دنبال خواهد داشت.

محمد خدری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان عسلویه گفت: در طرحی مطالعاتی، بیش از 45 نقطه از شهر بیدخون به‌ عنوان نقاط حساس و آسیب‌پذیر جهت پایش تصویری انتخاب شد که از روز گذشته عملیاتی شده است و این دوربین‌ها در خیابان‌های اصلی‌شهر، مناطق جرم‌خیز، پارک‌ها، مکان‌های مذهبی و اماکن شهرداری نصب شده است.

دادستان‌عسلویه ضمن اعلام اینکه نصب دوربین‌های شهری‌هرگز تهدیدی برای شهروندان نیست و دستگاه قضایی از این طرح حمایت می‌کند، تاکید کرد: نصب دوربین در مناطق جرم خیز، کاهش ۶۰ الی ۷۰ درصدی جرایم را به دنبال خواهد داشت.

خدری از دیگر شهرداران و دهیاران شهرستان درخواست کرد که نصب دوربین ها در سطح شهر و روستا را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دادستان شهرستان عسلویه از فرماندهی نیروی انتظامی پلیس آگاهی جهت مشخص کردن نقاط نصب دوربین ها و از شهردار مردمی شهر بیدخون در راستای اجرایی شدن این طرح تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز