خبرگزاری کار ایران

بخشدار خبر داد ؛

بارش ۴۰ میلی متری باران در آبپخش /ضرورت بهسازی ونوسازی خیابان‌ها وگذرگاه های شهر

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۷۵۳

بخشدار آبپخش گفت : بعضی گذرهای شهر آبپخش و روستاهای تابعه نیازمند بازنگری مجدد کانال دفع آبهای سطحی هستند.

علی تنگ ارمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در شهر آبپخش اظهار داشت :بعضی از گذرهای شهر آبپخش و روستاهای تابعه نیازمند مجدد جهت دفع صحیح آب های سطحی هستند که در دستور کار شهردار و سایر مسئولان مربوط قرار خواهد گرفت.

بخشدار آبپخش افزود : خساراتی تاکنون گزارش نشده به جز آبگرفتگی چند منزل مسکونی و  شکستن شاخ و برگ درختان حاشیه جاده  به واسطه تندباد و بارش شدید در محور آبپخش به روستای میاندشت ، که بوسیله نیروهای راهداری مدیریت شد و بازگشایی راه  صورت گرفت .

تنگ آرمی تصریح کرد : میزان بارش شدید باران  به گونه‌ای بود که در مدت یک ساعت بارندگی شدیدی صورت گرفت کانالهای دفع آبهای سطحی و آب راه کنار خیابان کشش دفع این حجم از آب را نداشتند و آبگرفتگی های زیادی را شاهد بودیم.

بخشدار آبپخش در ادامه افزود : در این بارندگی ،آبگرفتگی معابر ، منازل مسکونی اتفاق افتاد که توسط تیم مدیریت بحران ، در بعضی نقاط حساس،رفع آب گرفتگی انجام  شده و خسارات جدی به یار نیامد.

تنگ ارمی اظهار داشت : در دو بارش های اخیر  آبپخش میزان بارندگی قابل توجه بوده است .

میزان بارش امروز -یکشنبه دوم آذرماه-   آبپخش   ۴۰ میلی متر بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز