خبرگزاری کار ایران

بر اثر بارندگی روز جاری :

مسدود شدن راه ها و آبگرفتگی منازل در بخش هایی از دشتستان

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۷۲۰

بر اثر بارندگی امروز راه ارتباطی روستای جره دشتستان تخریب شد.

در همین باره فرماندار دشتستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام میزان بارندگی و مناطق خسارت دیده افزود : در طی 24 ساعت گذشته طبق گزارش های دریافتی در برازجان 15 ، سعد آباد 55 ، وحدیته 44 و آبپخش نیز 39 میلیمتر گزارش شده است .

او افزود : بر اثر این بارندگی ها در حال حاضر مسیر ارتباطی روستاهای رودسور بخش شبانکار مسدود بوده که پرسنل راهداری در منطقه مستقر در حال بستن جاده تا فروکش کردن میزان آب می باشند و همچنین مسیر ارتباطی دشتستان به گناوه نیز به دلیل آب گرفتگی پل چهار روستایی مسدود می باشد.

او  با اعلام آبگرفتگی شهرک فرهنگیان سعدآباد افزود : به دلیل شرایط جوی باد و باران همزمان ، شاهد آبگرفتگی برخی از منازل شهرک فرهنگیان بخش سعدآباد بوده ایم که در حال حاضر تیم های امدادی و شهرداری این شهر در محل مستقر و در حال کمک رسانی می باشند.

فرماندار دشتستان از تخریب راه ارتباطی روستای جره این شهرستان بر اثر بارندگی امروز خبر داد و افزود: در حال حاضر تیم های راهداری شهرستان در این محل مستقر شده و در حال پی گیری این مسئله می باشند.

نوروزی همچنین از ریزش کوه در منطقه پل سوم مسیر دالکی به کنارتخته استان فارس خبر داد و افزود : با تلاش های تیم راهداری شهرستان در حال  حاضر این مسیر باز بوده و تردد در آن در حال انجام می باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز