خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار خارگ در گفت وگو با ایلنا:

بازرسی‌ها از علت دقیق حادثه پتروشیمی خارگ ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۷۵۸

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خارگ از بررسی جدی موضوع حادثه انفجار پتروشیمی خارگ خبر داد وگفت : بازرسی ها از علت دقیق حادثه ادامه دارد.

ماشاالله دوستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بوشهر با اعلام این خبر افزود : متاسفانه در حادثه آتش سوزی یکی از کارخانجات مجتمع پتروشیمی خارگ دو نفر از کارکنان این شرکت کشته و سه نفر نیز زخمی شدند که پس از وقوع این حادثه جهت پی گیری امورات این عزیزان در بیمارستان خارگ حاضر شده و امروز صبح- شنبه اول آذرماه- نیز جهت بررسی زوایای حادثه از محل این اتفاق بازدید به عمل آوردیم .

او افزود: از بدو وقوع حادثه موضوع به اداره کل بازرسی وزارت خانه اطلاع داده شده و سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز دستورات لازم را جهت پی گیری این موضوع ابلاغ کرده‌اند .

او افزود:جهت بررسی همه زوایای این موضوع منتظر گزارش حادثه شرکت پتروشیمی هستیم و بازرسان این اداره نیز در اسرع وقت گزارشهای خود را جمع بندی و به ما اعلام خواهند کرد.

ماشاالله دوستان از چگونگی نحوه جذب این کارگران اظهار بی اطلاعی کرده و افزود : بر اساس بررسی های احتمالی این افراد جهت تعمیرات دوره ای این شرکت به صورت موقت جذب شده‌اند .

او در پایان افزود:پس از تهیه گزارش بازرس کار دلیل حادثه و با اخذ تائیدیه دستورات قضایی علت حادثه اعلام خواهد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز