خبرگزاری کار ایران

با هدف مقاوم سازی شبکه‌های برق؛

طرح مقاوم سازی و افزایش تاب آوری شبکه توزیع برق در شهرستان‌های دشتی و تنگستان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۲۸۸

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مانور جهادی این شرکت با هدف مقاوم سازی و افزایش تاب‌آوری شبکه توزیع شهرستان‌های دشتی و تنگستان آغاز شد.

به گزارش ایلنا، صادق زنده بودی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: مانور شرکت توزیع نیروی برق با حضور اکیپ‎های خط گرم و گروه‌های خط سرد استان بوشهر از امروز ۲۹ آبان ماه به مدت 2 روز از ساعت ۸ الی ۱۴ آغاز شد.

زنده بودی ادامه داد: هم افزایی و تقویت ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی، شناسایی نقاط قابل بهبود، کاهش آسیب پذیری در برابر تهدیدهای طبیعی از جمله سیل، طوفان و باران‌های فصلی از جمله هدف‌های برگزاری مانور جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

وی اظهار کرد: ایمن‌سازی و استانداردسازی شبکه، تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی‌های ناخواسته، جلب رضایت مشترکان و تمرین آمادگی به منظور مواجهه با بحران از دیگر هدف‌های این مانور است.

وی گفت: حجم عملیات اجرایی و برنامه‌ریزی شده ساماندهی شبکه فشار متوسط به طول ۱۲ کیلومتر و شبکه فشار ضعیف به طول ۲ کیلومتر است.

 وی افزود: در این مانور نیروهای عملیاتی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ۵۰ گروه عملیاتی، ۱۵۰ نیروی فنی و اجرایی، ۵۰ نیروی هماهنگی و پشتیبانی، ۵۰ خودرو سبک عملیاتی و ۲۲ خودرو سنگین عملیاتی  به‌کار گرفته شده است.

زنده بودی برنامه‌ریزی، سازماندهی، عملیات اجرایی و راهبری را چهار محور اصلی این مانور عنوان کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌‌های مربوط به همه‌گیری کرونا، مانور شرکت توزیع همراه با رعایت کامل پروتکل‌‌های بهداشتی برگزار می‌‎شود

وی در پایان افزود : این مانور با هدف مقاوم سازی و افزایش تاب‌آوری شبکه توزیع شهرستان‌های دشتی و تنگستان اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز