خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

طرح جدید 3070 سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد/ کاهش 70 درصدی مراجعات حضوری مردم به کارگزاری‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۷۹

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر از تازه‌ ترین طرح‌های سازمان برای الکترونیکی شدن خدمات و کاهش مراجعین خبر داد.

عبداله شیرکوند در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بوشهر با اعلام این خبر ، جزئیات طرح 3070 را  که علاوه بر تسهیل خدمت، سبب کاهش اتلاف وقت می‌شود را تشریح کرد.

مدیرکل تامین  اجتماعی بوشهر گفت : هدف از اجرای طرح 3070 کاهش سالانه 70 میلیون از 96 میلیون مراجعه حضوری به سازمان تأمین اجتماعی است که توسط دکتر سالاری در شعبات کل کشور اجرایی و پیاده‌سازی شد .

وی گفت: با اجرای این طرح بیش از 70 درصد مراجعات مردم به شعبات و کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی منتفی و غیرحضوری خواهد شد.

شیرکوند بیان داشت : 95 درصد مشکلات زیرساختی از قبیل قطعی و کندی خطوط ارتباطی ، خدمات سخت افزاری، توسط همکاران فناوری ما رفع شده  تا مردم بتوانند این خدمات را به طور کامل و بدون دغدغه در بهمن ماه  سالجاری دریافت کنند .

وی افزود: با توجه به نقش پررنگ رسانه‌ها و با تعاملی که با آنها داریم ، امیدواریم برای معرفی این طرح که نقش موثری در کاهش مراجعات حضوری، در این وضعیت بحرانی که بیماری کرونا مشکلات عدیده ای را برای مشاغل بوجود آورده همکاری کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر گفت : یکی از خدمات غیرحضوری که امروز رونمایی شد، پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان از طریق استعلام از اداره ثبت احوال است . پس از  اعلام هر ازدواجی که توسط ثبت احوال ثبت می‌شود و برای ما ارسال می کنند ، پرداخت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز