خبرگزاری کار ایران

استفاده از ماسک در ادارات بوشهر الزامی شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۱۲۸

کارکنان دستگاه‌های اجرایی براساس قانون ملزم به استفاده از ماسک بوده و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با کارکنانی که علایمی از بیماری دارند، هستند.

به گزارش ایلنا ،عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب اضافه کرد: امروز بیماری کرونا با کسی شوخی ندارد و در صورت هرگونه سهل انگاری با توجه به روند رو به رشد بیماری در سایر استان‌ها امکان شیوع در این شهرستان نیز وجود دارد.

او  با اشاره به اجرای طرح پازل همدلی از سوی بهزیستی ادامه داد: با توجه به شرایط حساس و خاص کنونی و تعطیل شدن برخی از مشاغل و بروز برخی از مشکلات اقتصادی همکاری دستگاه‌های اجرایی در طرح‌های عام‌المنفعه ضروری است.

فرماندار بوشهر با توجه به حضور برادران اهل سنت در کنار شیعیان در این شهرستان گفت: بوشهر نماد گفت و گو، مدارا و تمدن است.

او  در ادامه گفت: رؤسای ادارات نیاز است مردم داری کرده و حرمت  مراجعان را حفظ کنند و تحرک بیشتری در  پیگیری ها کار مردم داشته باشند.

درپایان جلسه نیز با اسماعیل روحانی معاون سابق سیاسی، امنیتی واجتماعی  فرمانداری بوشهر که به بازنشستگی رسید ، خداحافظی  و از مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر قدردانی شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز