خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان خبرداد:

دریافت بیش از 10 هزار درخواست اینترنتی مردمی توسط کمیته امداد بوشهر

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۷۶۳

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از دریافت 10هزار و 375 درخواست اینترنتی از سوی مددجویان تحت حمایت این نهاد در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد لطفی، اظهار داشت: به‌ منظور سرعت بخشیدن به فرایند خدمت‌دهی، تکریم ارباب‌رجوع، دقت در نیازسنجی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه ، ۲۶ مورد خدمت در سرفصل‌های مختلف از درگاه الکترونیکی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: مددجویان می‌توانند از طریق مراجعه  به سامانه اینترنتی e.emdad.ir  با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه  و یا دفاتر خدمات اینترنتی، با درج کد ملی و شماره شناسنامه خود وارد سامانه شده، اقدام به ثبت و ارسال درخواست کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر  تصریح کرد: درخواست ثبت شده پس از حداکثر یک ساعت به‌صورت هوشمند به کارتابل درخواست‌ها ارسال و اقدامات مقتضی توسط واحد حمایت و مددکاری انجام خواهد شد و یا به واحد و مسئول مربوطه ارسال خواهد شد تا در اسرع وقت رسیدگی و اقدام شود.

لطفی یادآور شد: پس از آن امکان رهگیری و مشاهده وضعیت درخواست توسط مددجویان از طریق این سامانه وجود داشته و مددجویان ‌می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور و ثبت اطلاعات خود، از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برخی از خدمات الکترونیک که از این پس به مددجویان تحت حمایت  ارائه می‌شود، گفت: این خدمات الکترونیک در سرفصل‌های کاری مسکن، ازدواج، بهداشت و درمان، بیمه، فرهنگی، اشتغال و خودکفایی، معیشتی، وام، خدمات مشاوره، تحصیلی و آموزشی، انشعابات آب و برق و گاز، خدمات نظام وظیفه، کمک هزینه امور رفاهی و تسهیلات مهاجرت به روستا و دیگر خدمات ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری 10 هزار  375 درخواست اینترنتی از سوی مددجویان تحت حمایت و نیازمندان غیر مددجو دریافت و بررسی شده است.

لطفی در پایان خاطر نشان کرد: برای آن دسته از مددجویانی که به دلایل مختلف امکان ارسال درخواست به شکل اینترنتی وجود ندارد ، به مانند گذشته دفاتر این نهاد در سراسر استان بوشهر آماده پذیرش دستی درخواست های مددجویان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز