خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای صورت گرفت؛

توضیحات روابط‌عمومی‌بیمارستان صنعت نفت‌جزیره خارک درباره گزارش ایلنا

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۲۰۷

در پی انتشار خبری پیرامون مشکلات بیمارستان صنعت نفت جزیره خارک حوزه ریاست این بیمارستان با ارسال نامه ای توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، در متن ارسالی که به امضای هوشنگ عبدالله زاده مدیر روابط عمومی بیمارستان صنعت نفت جزیره خارک رسیده آمده است: بازگشت به مصاحبه رئیس محترم شورای شهر خارک مورخ 7/ 4/ 98 خواهشمند است برابر قانون نسبت به انعکاس توضیحات ذیل اقدام فرمائید.

بیمارستان صنعت نفت جزیره خارک، بیمارستان سطح یک بوده و پنج رشته اصلی جراحی عمومی، بیهوشی، زنان و زایمان، داخلی و اطفال را به صورت شبانه روزی و تمام‌وقت در طی ماه دارا بوده و شامل بخش‌های رادیولوژی، سونوگرافی، دیالیز، CCU، آزمایشگاه، تست ورزشی و اکو کاردیوگرافی، اورژانس، زایشگاه، اتاق عمل و درمانگاه بیماران سرپایی است و جهت رفاه مردم جزیره تخصص‌های سطح دو مانند قلب و عروق، ارولوژی، اعصاب و روان، پوست، اورتوپدی و سونوگرافیست به صورت پاره‌وقت چهار روز در ماه استفاده می‌شود و درجه ارزشیابی این بیمارستان در ارزیابی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درجه یک بوده است.

مصاحبه‌گر اعلام نموده که افراد بسیاری در این جزیره به دلیل کمبود تجهیزات درمانی و پزشکی جان باخته‌‌اند که خواهشمندیم اگر ایشان مواردی را سراغ دارند با مدارک اعلام نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.
تا قبل از استقرار اورژانس هوایی در استان بوشهر در راستای خدمات ؟؟؟ وزارت نفت یک فروند فوکر 50 به عنوان آمبولانس هوایی در فرودگاه جزیره خارک مستقر بوده و بیمارانی که نیاز به خدمات فوق‌تخصصی داشته‌اند به وسیله آن به مرکز استان اعزام می‌شوند و پس از راه‌اندازی اورژانس هوایی استان بوشهر با هماهنگی با ستاد هدایت بوشهر و پذیرش از بیمارستان‌های بیماران به وسیله هلی‌کوپتر اورژانسی به مرکز استان اعزام می‌گردند.

امکانات موجود درمانی و بهداشتی جزیره خارک در مقایسه با شهرها با جمعیت مشابه به آن بسیار مطلوب بوده زمان انتظار برای بیماران این بیمارستان در ویزیت پزشک کمتر از نیم ساعت است. این مرکز درمانی به عنوان تنها بیمارستان ارائه دهنده خدمات درمانی بستری و اورژانس در جزیره خارک مفتخر است با تمام امکانات و تجهیزات و تخصص‌های موجود در راستای رسالت ارائه خدمات اجتماعی وزارت نفت در مناطق محروم در خدمت مردم شریف جزیره خارک باشد به طوری که مردم نیز طبق اعلام نظرسنجی موجود بالای 90 درصد نسبت به این خدمات اعالم رضایتمندی دارند و همچنان مدیریت و کارکنان این مرکز در راستای وظیفه سازمان بهداشت و درمان صنعت‌نفت نسبت به بهبود کیفیت و وضعیت موجود از هیچ کوششی دریغ نمی‌نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز