خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد برگزاری هفته دولت در استان بوشهر:

اولویت دولت در استان بوشهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۵۱۰

دبیر ستاد برگزاری هفته دولت در استان بوشهر یادآور شد: برای یکپارچه، منظم و دقیق برگزار کردن هفته دولت، طی بیست روز گذشته ستاد بزرگداشت هفته دولت را تشکیل دادیم که منجر به تنظیم دستورالعمل و ارسال آن برای دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عادل دهدشتی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر و دبیر ستاد برگزاری هفته دولت در جلسه شورای اداری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رویکرد هفته دولت بر مردم‌‌‌محوری برنامه‌‌‌ریزی شده و مدیران باید با حضور در میان مردم برنامه‌ها و عملکرد دولت را ارائه دهند و در کنار پروژه‌های عمرانی، برنامه‌هایی از قبیل دیدار با نمایندگان قشرهای مختلف، جلسات با فعالان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی و دیدار با نمایندگان مردم را در دستورکار قرار دهند.

وی با بیان اینکه دولت در بعد اطلاع‌‌‌رسانی، ضعف‌‌هایی دارد، اظهار داشت: برای رفع این کمبودها، برای اطلاع‌‌‌‌رسانی هرچه بهتر هفته دولت، برنامه‌های در قالب خبرهای نوشتاری، دیداری، سایت‌ها، کلیپ‌ها و تیزرها، رسانه‌های مکتوب و مجازی و.... در نظر گرفته شده است چرا که احساس می‌کنیم برای رضایتمندی و پاسخگویی به مطالبات مردم ارائه کامل برنامه‌‌‌ها از طریق اطلاع‌‌‌رسانی به موقع بدون کاستی و هیچ نقصی مورد نیاز است.

دبیر ستاد برگزاری هفته دولت در استان بوشهر با بیان اینکه اولویت دولت تدبیر و امید در استان بوشهر اتمام پروژه‌‌‌های نیمه‌‌تمام است، تصریح کرد: امسال در هفته دولت با رشد بی‌‌‌سابقه ٩٦ درصدی در افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و طرح‌‌های اقتصادی و سرمایه‌‌گذاری در سطح استان و شهرستان‌‌های مختلف روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: امسال در هفته دولت مجموع اعتباری پروژه های عمرانی و طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یک هزار میلیارد و یکصد و شصت و هشت میلیون تومان در قالب ٤٣٣ پروژه خواهد بود .مبلغ ١٥٤ میلیارد تومان پروژه های شروع عملیات اجرایی بوده و مبلغ یک هزار و چهارده میلیارد تومان پروژه های افتتاحی می باشد.

دهدشتی تصریح کرد: اعتقاد داریم عمل کردن مسؤولان به وعده های خود در افتتاح پروژه های عمرانی و توسعه زیرساخت ها؛ رضایتمندی خوبی را در بین مردم در سطح شهرستان ها فراهم خواهد کرد و به همین دلیل تاکید استاندار بوشهر، حوزه عمرانی، سازمان برنامه و بودجه، دستگاههای اجرایی و فرمانداران شهرستان‌ها در همین راستا بوده است

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شفافیت وزیر ارتباطات باعث محبوبیت وی شده است، گفت: امروز آذری جهرمی،  به عنوان یکی از وزرای مقبول این دولت شناخته میشود که با تلاش، جدیت، خلاقیت، تدبیر و از همه مهمتر شفافیت که حلقه گمشده در جهت رضایتمندی مردم می باشد عملکرد خوبی را به منصه ظهور گذاشته و نام نیکی از خود بر جای خواهد گذاشت که انشالله برقرار، مستمر و پایدار باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز