خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات مطرح کرد:

هزینه 300 میلیاردی درحوزه ارتباطات استان بوشهر/ بوشهر رتبه هشتم ارتباطات در کشور

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۵۵

وزیر ارتباطات گفت: 300 میلیارد تومان درحوزه ارتباطات در استان بوشهر هزینه شده و این استان در رتبه هشتم ارتباطات در کشور قرار دارد.

به گزارش ایلنا، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به شهرستان عسلویه سفر کرده صبح امروز در جمع فعالان اجتماعی و روحانیون اهل سنت عسلویه در سالن اجتماعات فرمانداری عسلویه طی سخنانی با اعلام این خبر گفت: به استان بوشهر نگاه ویژه داریم. استان بوشهر عقب ماندگی‌های انباشته در حوزه ارتباطات داشت که بیش از 300 میلیارد تومان درحوزه ارتباطات هزینه شده به طوری که رتبه استان بوشهر در کشور ارتقاء یافته و به رتبه هشتم رسیده است.

جهرمی افزود: کارهای خوبی در پارس جنوبی انجام شده و توسعه بی نظیری داشته که برای کل کشور مفید است. همزمان با این اتفاقات خوب توسعه متوازن باید مد نظر باشد که برای کل کشور و جمعیت این منطقه موثر است و با توسعه صنایع پایین دستی بخشی از مشکلاتی که دوستان مطرح کردند، حل شود.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: شبکه ارتباط موبایلی شهرستان مطلوب است و سرعت آن از میانگین استان بالاتر است. در زمینه موبایل ما کم نگذاشته ایم. خرابی اجتناب ناپذیر است و خرابی طبیعی است. با توجه به شرایط خاص سایت ها نیاز به هماهنگی بیشتر و اخذ مجوز تردد هست که استاندار محترم هماهنگی لازم بین دستگاهها ایجاد کنند.

وزیر ارتباطات در موضوع تلفن ثابت نیز گفت: چون توسعه شهرهای عسلویه یک باره بوده است با این وجود تلاش می کنیم تاسه ماه آینده تلفن در انتظار نداشته باشیم .

جهرمی افزود : در زمینه پوشش جاده ای در شهرستان عسلویه وضعیت خوب است. فقط 1 و نیم کیلومتر مشکل داریم که ظرف یک ماه آینده حل می شود .

آذری جهرمی در زمینه هوشمندسازی مدارس گفت تحقق مدارس هوشمند نیازمند چند مقوله اساسی است. در لایه اتصال شبکه مدارس طبق برنامه ششم توسعه ما مکلف هستیم در شهرهای زیر 20 هزارنفر رایگان انجام دهیم. تلاش داریم تا پایان برنامه ششم، 8 هزار مدرسه به شبکه متصل کنیم. در لایه خدمات طرح را به صورت مشترک با وزارت آموزش و پرورش انجام می دهیم.

وی قول داد تا پایان سال اداره پست ارتقاء و مدیریت اداره مخابرات شهرستان عسلویه سریعا معرفی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز