خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از 37 پایگاه اورژانس 115 در استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد 37 پایگاه اورژانس 115 در استان بوشهر با اعتبار 240 میلیارد ریال در حال ساخت و تجهیز است که در سال 95 و 96 به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، ایرج بیژنی در آیین افتتاح پایگاه اورژانس 115 شهری دیر با تبریک هفته دولت گفت: این پایگاه با اعتبار 10 میلیارد ریال همراه با آمبولانس ICU و از محل اعتبارات تملک دارایی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پایگاه با زیربنای 350 متر مربع ساخته‌ شده است، افزود: این پروژه دارای دو طبقه همکف، اداری و اتاق عملیات است که می‌تواند در ارتقای سطح سلامت بیماران بسیار مؤثر باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه، در آینده امکان استقرار پزشک در این محل فراهم و اعزام های مرکز درمانی حضرت مهدی و بیماران شهرستان از طریق این پایگاه انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: به‌زودی آمبولانس ICU دار در پایگاه اورژانس شهری دیر مستقر خواهد شد.

بیژنی بابیان اینکه، از آمبولانس ICU دار، برای انتقال بیماران قلبی و عروقی استفاده خواهد شد، گفت: این پایگاه محل استقرار 3 دستگاه آمبولانس و مرکز پیام 115 شهرستان دیر است.

وی‌تصریح کرد: تعداد 37 پایگاه اورژانس 115 در استان بوشهر با اعتبار 240 میلیارد ریال در حال ساخت و تجهیز است که در سال 95 و 96 به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیژنی بابیان اینکه در شهرستان دیر علاوه بر افتتاح این پروژه، خانه بهداشت روستای مغدان در این هفته به بهره‌برداری رسید گفت: پروژه بیمارستان 38 تختخوابی دیر در حال نصب تأسیسات است و هم‌اکنون از لحاظ پیشرفت شرایط مطلوبی را داشته و انتظار می‌رود در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشتی شهر بردستان در حال ساخت است، افزود: تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از کلینیک دندانپزشکی سیار، خانه بهداشت روستای شهنیا و سرمستان خواهیم بود.

کد خبر : ۴۰۵۳۹۵