خبرگزاری کار ایران

فرماندار عسلویه مطرح کرد:

با جدیت به دنبال حل مشکل آب آشامیدنی عسلویه هستیم‏

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۶۶۷

فرماندار عسلویه گفت: استفاده نادرست از میزان آب شرب‌موجود در سایر بخش‌ها ازجمله کشاورزی باعث توزیع نامناسب آب و در نتیجه مشکلاتی در این بخش شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری عسلویه، عبدالله نادری فرماندار عسلویه در نشست رسیدگی به وضعیت آب  شهرستان گفت: مدیریت وضعیت موجود و اصلاح الگوی مصرف و نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب می توان قدم های موثری در هدفمند کردن شرایط موجود برداشت.

فرماندار عسلویه در ادامه افزود: با اطلاع از میزان مصرف دقیق آب ورودی هر روستا ، برنامه ریزی توزیعی مناسب و اصلاح شبکه آبرسانی و یکسان کردن آن از جمله راه‌های برون رفت از شرایط فعلی است  .

نادری با اشاره به قانون مندی در پرداخت های مشترکین واستفاده درست از مصرفی موجود، افزود: استفاده نادرست از میزان آب شرب موجود در سایر بخش ها از جمله کشاورزی باعث  توزیع نامناسب آب و درنتیجه مشکلاتی دراین بخش شده است که نیاز است با مختلفان آن برخوردهای قانونی صورت گیرد.

فرماندار عسلویه در ادامه ضمن تاکید بر جایگاه کار فرهنگی در اصلاح الگوی مصرف از امامان جمعه و جماعات و متعمدین محلی خواست تا با تشریح مشکل کشور در بخش آب مردم را به صرفه جویی در مصرف آب تشویق کنند.

نادری اقداماتی آتی برای مقابله با مشکل آبرسانی روستاهای بخش چاه مبارک را اینگونه برشمرد : یک نصب کنتر بر ورودی هر یک از روستاها جهت تعیین میزان آب دریافتی هر روستا و برنامه‌ریزی برای مدیریت آن دو اصلاح و عیب یابی شبکه به منظور آب رسانی کامل به تمام نقاط روستا سه واگذاری چند دستگاه آب شیرین کن به روستاهای بخش جهت نصب و بهره‌برداری چهار برخورد قانونی با متخلفان و انشعابات غیر مجاز.

در پایان این جلسه طاهریان مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان بوشهر به ایراد توضیحاتی پرداختند.

قابل ذکر است فرماندار عسلویه با همراهی طاهریان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از وضعیت آبرسانی روستا های این بخش بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز