خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر مطرح کرد:

طرح ساماندهی مدارس شبانه‌روزی در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۱۰۴

استاندار بوشهر گفت: طرح ساماندهی مدارس شبانه‌ روزی این استان تدوین و راهکارهای لازم برای تجهیز و کیفیت بخشی این مدارس ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر تجهیز و کیفیت بخشی مدارس شبانه‌روزی استان بوشهر اظهار داشت: طرح ساماندهی مدارس شبانه‌روزی استان بوشهر تدوین و راهکارهای لازم برای برای تجهیز و کیفیت بخشی این مدارس ارائه شود.

وی با تاکید بر مشارکت خیران در حل مشکلات مدارس شبانه‌روزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و ظرفیت افراد خیر در حل مشکلات مدارس شبانه‌روزی دخالت داده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص 12 درصد اعتبارات عوارض آلایندگی به طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر تصریح کرد: این اعتبار برای کیفیت بخشی آموزشی در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و برگزاری کلاس‌های کنکور تخصیص می‌یابد.

سالاری تاکید کرد: مشکلات مدارس شبانه‌روزی مناطق مختلف استان بوشهربه ویژه نقاط کم‌برخوردار تا آغاز سال تحصیلی جدید برطرف شود.

وی با تاکید بر راه‌اندازی پژوهش‌سرا در تمامی نقاط استان بوشهر گفت: پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی و ایجاد پژوهش‌سرا در مناطق و نواحی فاقد پژوهش‌سرا  از اولویت‌های آموزش و پرورش استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با تاکید بر تعیین زمین برای مجتمع آموزشی در شهرک مسکونی 530 هکتاری بوشهر افزود: دراین شهرک مدارسی طراحی و ساخته شود تا بتواند جوابگوی دیگر نقاط شهر بوشهر هم باشد.

سالاری تاکید کرد: در این شهرک باید زمین‌هایی برای ایجاد مراکزی با کاربری‌های عمومی در زمینه‌های  فرهنگی، گردشگری، سلامت، آموزشی و ورزشی طراحی و اجرایی شود.

وی با تاکید بر ارتقا کیفی طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش مهارت‌های زندگی  در دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف از جمله آداب و معاشرت باید در طرح‌های آموزشی دانش‌آموزان پیش بینی شود تا بخشی از نارسایی‌هایی که وجود دارد جبران شود.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی مسابقه علمی در سیمای مرکز بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان مسابقه علمی از سیمای مرکز بوشهر تدوین و پخش می‌شود که نقش مهمی در رقابت درسی دانش‌آموزان دارد.

سالاری با بیان اینکه برنامه تلویزیونی مسابقه علمی یاد شده از تابستان امسال کلید می‌‎خورد گفت: برای بررسی مراحل مختلف تهیه و پخش برنامه مسابقه علمی از سیمای مرکز بوشهر کارگروه مشترکی با هماهنگی صدا و سیما و آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز