خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری بوشهر:

برخی برای اتمام این پروژه تاریخی دل ما را خون کردند

asdasd
کد خبر : ۳۶۸۱۳۲

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در آئین بزرگداشت شیخ‌ حسین چاهکوتاهی گفت: مشکلات زیادی در اجرای این پروژه داشتیم و برخی تا اتمام آن دل ما را خون کردند.

به گزارش ایلنا از بوشهر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در بخشی از سخنان خود در این آئین گفت: در این مکان، آرامگاه دو تن از مفاخر استان قرار دارد؛ شیخ حسین چاهکوتاهی که در خون خود غلطیده و منوچهر آتشی که با واژه‌های خود با خون رقصیده است.

محمدابراهیم فروزانی با بیان این‌که برای اتمام این پروژه دل ما را خون کردند، افزود: افراد زیادی در اجرای این پروژه با تمام مشکلات و موانع تلاش و ما را یاری کردند که صمیمانه از آنها تشکر می‌کنیم.

 ادامه داد: این پروژه از سه زاویه نگاه به گذشته، حال و آینده برای ما اهمیت دارد و امیدواریم آغازی برای اجرایی‌شدن پروژه‌های تاریخی دیگر باشد.

لازم به یادآوری است، در پایان این مراسم از خانواده شیخ‌حسین چاهکوتاهی و دست‌اندرکاران مرمت فرهنگسرا و مقبره شیخ‌حسین چاهکوتاهی تجلیل شد. همچنین اجرای موسیقی محلی و کلاسیک، خوانش شعری از منوچهرآتشی توسط ایرج صغیری از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز