خبرگزاری کار ایران

بخشدار ویژه خارگ:

اشتغال جوانان دغدغه بومیان خارگ است

بخشدار ویژه خارگ خواستار همکاری شرکت‌های نفتی مستقر در خارگ برای رفع مشکل بیکاری در این جزیره شد و گفت: اشتغال جوانان دغدغه بومیان خارگ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بوشهر؛ بخشدار ویژه خارگ خواستار همکاری شرکت‌های نفتی مستقر در خارگ برای رفع مشکل بیکاری در این جزیره شد و گفت: اشتغال جوانان دغدغه بومیان خارگ است.

محمود رضایی در حاشیه نشست کمیسیون کارگری جزیره خارگ اظهار داشت: توسعه و پیشرفت و استقلال کشور در گرو فعالیت‌های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای صنعتی است.

وی با اشاره به نقش مهم کارگران در تحقق اهداف شعار امسال یعنی اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور برعهده دارند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه اشتغال‌زایی اولویت برنامه‌های دولت تدبیر و امید به‌شمار می‌رود، اضافه کرد: کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری، به دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است.

وی با اشاره به شرایط بین‌المللی و به سرانجام رسیدن برجام، این موضوع را موجب ایجاد بارقه امید در جامعه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این تحولات با درایت دولتمردان به تحولات مثبت در عرصه کسب و کار منجر شود تا همه اقشار جامعه از اثرات آن بهره‌مند شوند.

رضایی در پایان با اشاره به حضور نمایندگان برخی از شرکت‌های بزرگ نفتی و پتروشیمی و دیگر صنایع مهم در جزیره خارگ تصریح کرد: امیدواریم با تعامل مسئولین ذیربط مشکلات و دغدغه‌های بومیان جزیره خارگ مرتفع شود تا شاهد رشد و شکوفایی بخش اقتصاد و تولید در کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم.

کد خبر : ۳۶۴۹۲۰