خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز رخ داد؛

۴ کشته و مصدوم در تصادف رنجیره‌ای خروجی دیلم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۴۹

تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در محور دیلم بهبهان، ۴ کشته و مصدوم بر جای نهاد.

تصادف زنجیره ای ۶ خودرو در محور دیلم بهبهان، ۴ کشته و مصدوم بر جای نهاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت ۱۱:۳۲ دقیقه ی پیش از ظهر امروز، سه شنبه، ۲۱ بهمن ماه ۹۳، برخورد زنجیره ای ۶ دستگاه خودرو در کیلومتر ۸ محور دیلم بهبهان به مرگ یک نفر و مصدومیت ۳ شخص دیگر منجر شد.

مسئول ستاد عملیات بحران مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با تایید این خبر گفت: گرد و غبار و طوفان شدید و در نتیجه کاهش دید رانندگان این محور باعثشد که ۳ دستگاه خوردوی پژو، ۲ دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه کامیون به صورت زنجیره ای به هم برخورد کنند.

سید مجید حسینی افزود: بالافاصله بعد از وقوع حادثه، اورژانس شهری دیلم و اورژانس بیمارستان این شهر و آمبولانس فعال هلال احمر به محل اعزام شدند که متاسفانه یکی از حادثه دیدگان قبل از رسیدن اورژانس فوت کرد.

وی اضافه کرد: مصدومین حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند که حال آنان وخیم گزارش نشده است.

محور دیلم بهبهان نیز یکی از مسیرهای پر خطر منطقه است که در راستای مسیر برازجان گناوه دیلم قرار دارد و گرد و خاک این روزهای منطقه نیز باعثگردیده میزان تصادفات منجر به فوت این محور افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز