خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۱۷۸ کیلو گرم موادمخدر به وسیله پلیس بوشهر در شیراز

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۶۳

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر می گوید بخاطر اشراف اطلاعاتی این نهاد در استان، قاچاقچیان بوشهر را از محورهای ترانزیتی مواد مخدر خود حذف کرده اند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر می‌گوید بخاطر اشراف اطلاعاتی این نهاد در استان، قاچاقچیان بوشهر را از محورهای ترانزیتی مواد مخدر خود حذف کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، سرهنگ وحید زرین کلاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران افزود: اشراف عملیاتی ما به حدی است که قاچاقچیان در استانهای همجوار نیز در آرامش نیستند و محموله‌های بزرگ مواد آنان را نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشف و ضیط کرده و به دستگیری مته‌مان نیز اقدام می‌نماید.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: در همین راستا، پلیس این استان روز گذشته موفق شد یک محموله ۱۷۸ کیلو و ۳۰۰ گرمی مواد مخدر که در یک تانکر حامل روغن نباتی جاسازی شده بود را کشف نماید.

وی توضیح داد: از این مقدار ۹۹ کیلوگرم تریاک و مابقی حشیش است که بطرز ماهرانه‌ای در خودرو یادشده جاسازی شده بود.

سرهنگ زرین کلاه یادآورشد: سوداگران مرگ این محموله را از یکی از شهرهای جنوبی استان‌های همجوار بارگیری و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور را داشتند که بدلیل اشراف اطلاعاتی ما و با هماهنگی و تعامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، تانکر حامل مواد مخدر در خروجی شهر شیراز به سمت اصفهان توقیف شد.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اضافه کرد: با انتقال خودرو به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر شیراز، مواد افیونی یادشده کشف و ضبط و خودرو حامل مواد مخدر توقیف، راننده آن دستگیر و اقدام‌های اطلاعاتی برای شناسایی عوامل مرتبط با این پرونده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر آغاز شده است.

سرهنگ زرین کلاه با اعلام اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدراستان به عنوان پایگاه مبارزه با مواد مخدر به منطقه جنوب اشرافیت کاملی دارد، افزود: مدتهاست که قاچاقچیان مواد مخدر به دلیل اشرافیت بالای پلیس استان بوشهر مسیر عبور خود را از استان بوشهر تغییر داده‌اند و این چندمین بار است که در استان‌های هم جوار عملیات انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با کشف این محموله کشفیات استان نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد رشد داشته است گفت: در هفته‌های قبل طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی که درکوهدشت لرستان داشتیم یک باند مواد مخدر که در جنوب کشور فعال بودند متلاشی شد و۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش از یک خودروی حامل بار نوئپان چوب کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز