خبرگزاری کار ایران

همزمان با افتتاح پروژه‌های گازرسانی در ۷ روستای دشتستان اعلام شد؛

قول مدیرعامل شرکت گاز استان برای پایان گاز رسانی شهرهای دشتستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۴۷

در این آئین، پروژه گازرسانی به روستاهای قلعه‌سفید، راهدار، قراول‌خانه، بارگاهی، خلیفه‌ای، اسلام‌آباد و سرقنات دشتستان نیز به بهره‌برداری رسیدند.

همزمان با پنجمین روز ار دهه ی فجر سال ۹۳، پروژه گازرسانی به هفت روستای شهرستان دشتستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، در این آیین که جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، استاندار بوشهر گفت: دهه فجر از مقاطع مهم تاریخ ما است و باید برای معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان اهتمام ورزیم.

مصطفی سالاری افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد ارائه خدمات متنوع برای زندگی آسان در مناطق روستایی و شهری کشور بوده‌ایم و همه ما باید مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر وضعیت روستاها نسبت به گذشته تغییرات فراوانی داشته و اهالی روستاهای ما نیز مانند شهرنشینان از امکانات رفاهی و زیرساختی بهره‌مند می‌شوند.

سالاری بیان داشت: رویکرد دولت تدبیر و امید گسترش خدمات و زیرساخت‌ها در مناطق روستایی است و ما در استان بوشهر این موضوع را با جدیت و اهتمام ویژه دنبال می‌کنیم.

توسعه گردشگری روستایی در استان بوشهر

وی در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به روستای قلعه سفید دشتستان اضافه کرد: جلب رضایت مردم استان و افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی و خدماتی از اولویت‌های ما در استان است و این رویکرد در ماه‌های گذشته سبب افزایش رضایت شهروندان استان بوشهر از خدمات دولت تدبیر و امید شده است.

استاندار بوشهر اذعان داشت: در ایام‌الله دهه فجر ۳۶۰ پروژه عمرانی در مناطق شهری و روستایی استان بوشهر افتتاح می‌شود که گامی مهم در راستای توسعه استان بوشهر است.

سالاری عنوان کرد: توسعه گردشگری روستایی یکی از برنامه‌های اساسی است و ما در روستاهای استان بوشهر به‌طور ویژه به این موضوع توجه داریم.

اجرای بزرگراه چهار خطه کنارتخته به برازجان

استاندار بوشهر گفت: بزرگراه چهار خطه کنارتخته(استان فارس) به برازجان استان بوشهر از پروژه های مهم استان است که اجرایی خواهد شد.

وی افزود: قابلیت های بخش کشاورزی شهرستان دشتستان بخوبی استفاده شود.

تمام شهرهای دشتستان تا سال ۹۵ از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر نیز گفت: در حال حاضر به غیر از شهرهای کلمه، تنگ ارم و بوشکان، همه شهرهای شهرستان دشتستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

غلامعباس حسینی ادامه داد: هم‌اکنون ۴۰ کیلومتر شبکه گارسانی در سطح شهر برازجان در دست اجرا است که ۷۰ کیلومتر باقی‌مانده از این طرح‌های گازرسانی نیز با همکاری و هماهنگی مسئولان دشتستان سال آینده اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به روستاهایی که امروز پروژه گازرسانی آنها افتتاح شده، بیان داشت: امروز گازرسانی به روستاهای قلعه‌سفید، راهدار، قراول‌خانه، بارگاهی، خلیفه‌ای، اسلام‌آباد و سرقنات دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اضافه کرد: برای گازرسانی به روستای خلیفه‌ای ۱۶ میلیارد ریال و برای کل روستاها ۲۴ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است که در مجموع ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین از کلنگ‌زنی فاز نخست گازرسانی به کلمه، تنگ ارم و بوشکان از ۲۵ اسفندماه امسال خبر داد و افزود: تا پایان سال ۹۵ همه شهرهای دشتستان گازرسانی خواهند شد.

قدردانی نماینده دشتستان از دولت‌مردان دولت تدبیر و امید در رسیدگی به روستاها

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه توجه خاصی به مناطق کم‌برخوردار و محروم شده است بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های روستایی در اولویت برنامه‌های دولت است که اکنون در دهه فجر شاهد افتتاح و اجرای طرح‌های مختلف در روستاها هستیم.

موسوی‌نژاد با قدردانی از توجه دولت‌مردان دولت تدبیر و امید در رسیدگی به روستاها گفت: اجرای طرح‌های زیربنایی از جمله برقرسانی، گازرسانی و آبرسانی درروستاها با شدت هرچه تمامتر در حال اجرا است بگونه‌ای که در یک برنامه تعیین شده تمامی روستاها از امکانات زیربنایی بهره مند می‌شوند.

به گزارش ایلنا، در این آئین، پروژه گازرسانی به روستاهای قلعه‌سفید، راهدار، قراول‌خانه، بارگاهی، خلیفه‌ای، اسلام‌آباد و سرقنات دشتستان نیز به بهره‌برداری رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز