خبرگزاری کار ایران

با حضور مشاور وزیر نفت در امور بانوان؛

نشست هم اندیشی بانوان شاغل در عسلویه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۲۷

نشست هم اندیشی بانوان شاغل در عسلویه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مشاور وزیر نفت در امور بانوان و مشاورین مدیران عامل شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی امروز چهارشنبه(۱۵ بهمن) در سالن آمفی تئا‌تر سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

‎نشست هم اندیشی بانوان شاغل در عسلویه با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، مشاور وزیر نفت در امور بانوان و مشاورین مدیران عامل شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی امروز چهارشنبه(۱۵ بهمن) در سالن آمفی تئا‌تر سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مهندس مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در ابتدای این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید تندگویان اسوه فراموش نشدنی صنعت نفت گفت: زنان ایران اسلامی همگام و همدوش با مردان در تمامی عرصه‌ها و رویداد‌های انقلاب حضور فعال داشته‌اند و لازم است با شناسایی دقیق ظرفیت‌های زنان، زمینه شکوفایی استعدادهای آنان را در تمامی سطوح مدیریتی فراهم کنیم.

یوسفی حضور زنان در شکل گیری و تداوم تظاهرات در سال‌های آ‎غازین انقلاب اسلامی و همچنین حضور فعالانه در عرصه دفاع مقدس را از مهم‌ترین رخداد‌های انقلاب دانست و تاکید کرد: شناخت صحیح نسبت به زن، شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌های آنان و تغییر نگاه مردسالارانه در تمامی امور می‌تواند تاثیر بسزایی در ارتقای جایگاه زنان داشته باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: امیدواریم با برگزاری چنین نشست‌هایی راهکار‌هایی برای بهبود وضعیت استفاده از توانمندی‌های بانوان در صنعت نفت اندیشده شود که با تحقق این امر بانوان شاغل در این صنعت به جایگاه شایسته خود دست یابند.

فاطمه تندگویان مشاور وزیر نفت در امور بانوان نیز در این نشست با عرض تبریک به مناسبت آغاز دهه انقلاب اسلامی گفت: زنان علاوه برایفای نقش در پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی در تثبیت و تداوم آن نیز حضور فعالانه داشتند حال آنکه در بسیاری از عرصه‌ها نیز پیشتاز مردان در‌‌ همان عرصه‌ها بودند.

تندگویان با بیان اینکه زنان همواره در تمام صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور فعال داشتند گفت: هر چند موانع و محدودیت‌هایی برای حضور فعالانه زنان در بسیاری از عرصه‌ها وجود داشته اما این محدودیت‌ها هرگز نتوانسته است از حضور چشمگیر زنان در این عرصه‌ها بکاهد.

وی با ابراز امیدواری از تغییر رویکرد مدیران برای بهره گیری از تونایی زنان در تمامی عرصه‌ها گفت: دعوت نامه آقای مهندس یوسفی نخستین دعوت نامه در سطح وزارت نفت بود که در آن برای حضور فعالانه زنان در عرصه‌های مدیریتی به بیان طرح مساله پرداخته شده که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم.

تندگویان با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) الگوی بسیاری از زنان مسلمان است افزود: حضرت امام(ره) نیز با مطالعه و مداقه در سیره زندگی حضرت فاطمه(س) بر مقام رفیع زن در اسلام تاکید داشتند و امیدواریم با تکیه بر همین مفاهیم زنان ایران اسلامی نیز به جایگاه شایسته خود در همه عرصه‌ها دست یابند.

گفتنی است در این نشست نوشین نجار مشاور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، فرزانه شهبازی مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و فریده شهبازی مشاور مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در امور بانوان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص راهکارهای ارتقا و بهبود وضعیت بانوان در صنعت نفت پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز