خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین نمایشگاه شهری عکس فجر بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۳۳

وی از برگزاری نخستین نمایشگاه شهری عکس فجر بوشهر خبر داد و افزود: نخستین نمایشگاه عکس فجر بوشهر توسط روابط عمومی استانداری بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر از برگزاری نخستین نمایشگاه شهری عکس فجر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، پیمان زنده‌بودی شنبه شب در جمع خبرنگاران با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم در تاریخ ایران است و بزرگداشت این ایام و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی امری بسیار مهم است.

وی از برگزاری نخستین نمایشگاه شهری عکس فجر بوشهر خبر داد و افزود: نخستین نمایشگاه عکس فجر بوشهر توسط روابط عمومی استانداری بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر با اشاره به نحوه برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: عکس‌های خلق شده توسط دوربین حرفه‌ای و یا موبایل با موضوع ایام‌الله دهه فجر در سال‌های گذشته استان بوشهر در این نمایشگاه پذیرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در محیط باز شهری برگزار می‌شود و بر خلاف نمایشگاه‌های دیگر که در گالری‌ها و فضاهای بسته برگزار می‌شوند این بار و برای نخستین بار نمایشگاه عکس فجر در فضاهای باز و محیط‌های شهری برگزار می‌شود تا شاهد حضور چشمگیرتر و بازدیدکنندگان بیشتری باشیم.

زنده‌بودی تصریح کرد: عکس‌های مربوط به راهپیمایی‌هایی انقلاب در ۳۶ سال اخیر، عکس‌های مربوط به آذین‌بندی‌های دهه فجر و سایر عکس‌هایی که مربوط به این ایام است در این نمایشگاه پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه ثبت نام و دریافت اثر از طریق ایمیل fajrbushehr @ gmail. com و یا مراجعه به روابط عمومی استانداری بوشهر انجام خواهد شد گفت: شرکت برای تمام عموم آزاد است و شرکت کننده حتما نباید عکاس حرفه‌ای باشد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر یادآور شد: به همراه فایل عکس‌ها مشخصات عکاس شامل نام و نام خانوادگی، محل سکونت، ایمیل و تلفن تماس در قالب فایل ورد ارسال شود.

زنده‌بودی با بیان اینکه آثاری که پس از زمان تعیین شده ارسال شوند حق حضور در نمایشگاه را ندارند افزود: به ۳ نفر برگزیده بدون اولویت جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته به تمام متقاضیانی که آثارشان به نمایشگاه راه می‌یابند، لوح یادبود حضور در جشنواره فجر بوشهر اهدا خواهد شد.

زنده‌بودی با بیان اینکه پس از ارسال اثر، امکان انصراف و خروج از جشنواره وجود ندارد گفت: امیدوار هستیم با برپایی این نمایشگاه، بتوانیم گوشه‌هایی از افتخارات دهه مبارک فجر را به نمایش بگذاریم.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر با اشاره به شرایط ارسال اثر در بخش عکس اظهار داشت: عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشند و هر هنرمند می‌تواند ۱۰ قطعه عکس برای جشنواره ارسال کند.

زنده‌بودی با بیان اینکه عکس‌های ارسالی باید با حداکثر سایز عکس و با jpg باشند افزود: عکس‌ها می‌توانند با نرم‌افزارهای ویرایش عکس تا جایی ویرایش شوند که سندیت عکس مخدوش نشود.

وی با بیان اینکه عکس‌های ارسالی باید فاقد اسم لوگو، نوشته و تاریخ باشد گفت: مهلت ارسال آثار از ۵ الی ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۳ است و نمایشگاه نیز از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز