خبرگزاری کار ایران

یک انتصاب جدید در منطقه ویزه انرژی پارس

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۴۴

با حکم مدیرعامل منطقه ویژه پارس، سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس منصوب شد.

با حکم مدیرعامل منطقه ویژه پارس، سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مهدی یوسفی یک شنبه شب در حکمی، علیرضا ارزنده را به سمت سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس منصوب کرده است.

ارزنده، اصالتا تنگستانی و فارغ التحصیل مهندسی شیمی از دانشکده ی نفت آبادان در مقطع کارشناسی، فارغ التحصیل رشته ی مهندسی نفت گرایش مخزن در دانشگاه پلی تکنیک و دانشجوی دکترای همین رشته و دانشگاه می باشد.

وی، جانشینی و ریاست اداره ی اچ اس سی و ریاست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت نفت و گاز پارس را در کارنامه دارد. وی همچنین مجری طرح فاز ۱۳ پارس جنوبی بوده و در حال حاضر نیز مدیریت فرودگاه بین المللی خلیج فارس را بر عهده دارد.

علیرضا ارزنده، دوره های تخصصی اچ اس سی را در کانادا گذرانده و یکی از مدرسان برجسته ی دوره های ایمنی در در صنایع مختلف شناخته می شود و در کنار ریاست اچ اس سی پتروشیمی مارون، چاپ دو کتاب تکنیک های اتش نشانی صنعتی و تکنیک های ارزیابی عددی ریسک را نیز در کارنامه دارد.

بر اساس این گزارش، در حکم مهندس مهدی یوسفی خطاب به علیرضا ارزنده آمده است:

باسمه تعالی
جناب آقای علیرضا ارزنده

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب عالی و بنا به تأییدیه HSE شرکت ملی نفت ایران به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب می گردید. امید است با توکل به عنایات خداوند متعال و با بهره گیری از همه توان و ظرفیت موجود در منطقه در انجام وظایف خطیر این مسئولیت موفق و مؤید باشید. اهم وظایف جناب عالی به شرح ذیل می باشد:

- مدیریت ریسک های موجود در منطقه شامل شناسایی، ارزیابی، حذف و یا کنترل آنها با استفاده از استانداردها و روش های تعریف شده در صنعت نفت کشور.
- تهیه و تدوین روش های اجرایی و دستورالعمل های ایمنی، بهداشتی و محیط زیستی.
- برنامه ریزی جهت تدوین و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل منطقه.
- برنامه ریزی جهت تدوین و اجرای طرح جامع مدیریت بحران منطقه.
- ساماندهی و ارتقاء ایمنی، آتش نشانی و امداد و نجات در راستای افزایش توان مقابله با حوادثو بحران ها

- تلاش در جهت برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی تخصصی و پیشرفته در خصوص بهداشت، ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، برای کارکنان در تمامی سطوح.
- برنامه ریزی و استقرار کامل و ارتقاء نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست.
- تعامل و هماهنگی با مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران و اداره کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت در راستای بهبود شرایط منطقه.

- تلاش در راستای بهسازی وضعیت محیط زیست منطقه و توجه به سلامت جامعه و پیرامونی.
- ارتقا و توسعه مدیریت پسماند مطابق با قوانین، آیین نامه ها و الزامات سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و وزارت نفت.
- توجه به سلامت کارکنان به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان.
- نظارت و پایش عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ها و سازمان های مستقر در منطقه در راستای بهبود مستمر شرایط بر اساس ابلاغ مقام عالی وزارت با گزارش گیری مستمر و برگزاری جلسات و مانورهای منظم در راستای وظایف ارشدیت سازمان.
- برنامه ریزی به منظور ایجاد آمادگی برای واکنش در شرایط اضطراری و بحران با استقرار سامانه های به روز دنیا و متناسب با شرایط منطقه و یکپارچه سازی و همسوسازی طرح های ERP شرکت های مستقر در منطقه در راستای استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات موجود و حصول اطمینان از کفایت و اثربخشی عملکرد گروه ها.
- فرهنگ سازی در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سطح منطقه.
- لازم است ظرف یک ماه برنامه جامعی شامل شناسایی ریسک ها، برنامه های اصلاحی، منابع و تجهیزات مورد نیاز و… جهت ارائه در هیات مدیره محترم سازمان ارائه نمایید.

مهدی یوسفی

مدیرعامل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز