خبرگزاری کار ایران

در معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی گناوه اعلام شد؛

تکمیل پروژه‌های عمرانی گناوه در اولویت قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۳۸

سیداسماعیل موسوی افزود: یکی از وظایف دولت‌ها برقراری نظم و امنیت و آرامش خاطر مردم است که باید برای رسیدن به آن الزامات و مسیر و زمینه‌های لازم را فراهم کرد.

آیین معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر صبح امروز در این آیین اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم از دستاوردهای مهم در جامعه اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید است که همه مسئولان باید آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

سیداسماعیل موسوی افزود: یکی از وظایف دولت‌ها برقراری نظم و امنیت و آرامش خاطر مردم است که باید برای رسیدن به آن الزامات و مسیر و زمینه‌های لازم را فراهم کرد.

وی گفت: در این حوزه گام‌های ارزشمندی در نظام و دولت تدبیر و امید برداشته شده که وضعیت مطلوب شاخص‌های امنیتی گویای این مدعا است.

موسوی بیان کرد: امنیت و احساس امنیت در کشور به نسبت دوران پیش بهتر شده است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: برای اداره کردن جامعه به برنامه‌ریزی و آشنابودن با اصول مدیریت نیاز است.

وی بیان کرد: داشتن یک برنامه مدون، کامل و جامع، استفاده بهینه از ظرفیت و امکانات ها و نیروی انسانی کارآمد در مدیریت کردن ضروری است.

موسوی گفت: استاندار بوشهر از زمان انتصاب برنامه و ایده‌های متعددی برای توسعه و پیشرفت این استان در رئوس برنامه‌های کاری خود قرار داده که کارسازی و اثربخشی خوبی داشته است.

وی افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی، شناخت و آگاهی از نیازها و مشکلات جامعه با برگزاری جلسه ابتکاری هم اندیشی و اهتمام جدی به برقراری امنیت و آرامش در استان را از عمده برنامه‌های استاندار بوشهر در دوران تصدی مسئولیتش دانست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صادقانه بخشدار مرکزی سابق گناوه گفت: ایشان در طول دوران تصدی مسئولیت الحق گام‌های ارزشمندی برداشتند که ستودنی است.

وی افزود: بخشدار مرکزی جدید این شهرستان نیز که بومی و از کارکنان وزارت کشور است در طول خدمت خود تاکنون عملکرد مثبتی داشته است.

موسوی از بخشدار مرکزی گناوه خواست تا سیاست‌ها و تدابیر دولت که همان خدمت صادقانه به مردم است را سرلوحه کاری خود قراردهد.

تکمیل پروژه‌های عمرانی گناوه مهم‌ترین اولویت است

فرماندار گناوه نیز گفت: با تیزبینی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از دولت، کشور بخوبی مدیریت و دربرابر توطئه و بحران‌ها سرافزاز بیرون آمده است.

عبدالنبی یوسفی بر ساماندهی و بهسازی فاضلاب ساحل گناوه تا قبل از ایام نوروز سال آینده تاکید کرد.

وی پیگیری وضعیت راه‌های شهرستان از جمله جاده گناوه به دیلم و گناوه به گوره را از برنامه‌های اولویت‌دار دانست و گفت: در این ارتباط اقدامات موثری با حساسیتی که استاندار بوشهر به این مساله داشته اتفاق افتاده که اجرایی شدن دوقطعه محور گناوه به دیلم از مهم‎ترین آنها است.

یوسفی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست نسبت به تکمیل پروژه‌های عمرانی که دردست اجرا دارند تا دهه فجر اقدام کنند.

فرماندار گناوه افزود: مسئولان ادارات با کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی همکاری و تعامل وافری داشته باشند.

یوسفی از خدمات بخشدار سابق مرکزی گناوه قدردانی کرد و گفت: صداقت و پاکی یکی از فاکتورهای بارز و برجسته ایشان در طول مسئولیت خود بود و توانست به شایستگی از عهده وظایف خود برآید.

دراین جلسه از تلاش‌ها و زحمات اردلان امیرزاده، بخشدار سابق مرکزی گناوه با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل و حسین امیری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی گناوه معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز