خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش نقش رسانه‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۳۵

امسال با عنایت استاندار بوشهر هفت میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برای طرح جامعه گردشگری استان بوشهر اختصاص داده شده است.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: سایت اسکان گردشگران در گنبد نمکی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امیر زاده، چهارشنبه شب در جمع مسئولین بخش کاکی شهرستان دشتی اظهار داشت: استان بوشهر دارای پتانسیل و ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری است که نیاز به معرفی بیشتری دارد.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا جاذبه‌های گردشگری استان را به خوبی معرفی کنیم و بتوانیم گردشگران زیادی در این استان جذب کنیم.

امیرزاده گنبد نمکی را یکی از آثار دیدنی در سطح کشور عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در آینده سایت اسکان گردشگران در گنبد نمکی راه‌اندازی می‌شود و گردشگران می‌توانند در آن مکان اسکان پیدا کنند.

وی از برگزاری همایش نقش رسانه‌ها در معرفی جاذبه های گردشگری استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: خبرنگاران و رسانه ها نقش بسزایی در معرفی آثار گردشگری دارند.

برگزاری همایش نقش رسانه‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر

امیرزاده تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند این آثارها را به خوبی انعکاس دهند. در همین راستا تلاش داریم همایش نقش رسانه‌ها در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان بوشهر برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای جذب بیشتری گردشگران کارهای خوبی انجام گرفته و تلاش داریم گردشگران صنعتی در این استان جذب کنیم و بتوانیم کمپینگ خوبی در شهر کاکی که در مسیر اصلی پارس جنوبی قرار دارد احداثکنیم.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با تقدیر از عنایت فرماندار شهرستان به حوزه گردشگری گفت: در سال جاری مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای مسجد جامع کاکی اختصاص یافته است.

امیرزاده همچنین از طرح جامع گردشگری استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: امسال با عنایت استاندار بوشهر هفت میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برای طرح جامعه گردشگری استان بوشهر اختصاص داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز