خبرگزاری کار ایران

کمیته تخصصی پیشگیری از مصرف دخانیات در بوشهر تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۵۲۶

یکی از موضوعات مهم در بخش سلامت، آموزش است که باید آموزش‌های با کیفیتی اجرا شود.

استاندار بوشهر گفت: با توجه به آغاز فعالیت کمیته تخصصی پیشگیری از سرطان در استان، لازم است که کمیته تخصصی پیشگیری از مصرف دخانیات نیز در همین راستا در بوشهر تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در نشست شورای سلامت استان بوشهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم استان بوشهر مسئله سلامت است که در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه سلامت صورت گرفته است.

وی بر لزوم حل مشکلات بهداشتی و درمانی استان بوشهر با تلاش اعضای شورای سلامت استان بوشهر تاکید کرد و بیان داشت: یکی از موضوعات مهم در بخش سلامت، آموزش است که باید آموزش‌های با کیفیتی اجرا شود.

استاندار بوشهر خواستار تلاش بیشتر صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینه آموزش در بخش سلامت شد و اذعان داشت: باید برای ارائه آموزش ها از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی به مصرف بالای قلیان در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: راهکارهایی همچون تعطیل کردن مراکز مختلف و… جوابگو نیست و باید راهکارهای مناسب‌تری در این زمینه اندیشیده شود.

سالاری با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مضرات مصرف قلیان و دخانیات در جامعه، تصریح کرد: باید در سطح استان زیرساخت‌های تفریحی و گردشگری توسعه یابد تا شاهد کاهش تفریحات ناسالم باشیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تهیه سند امنیت غذایی در استان بوشهر، اضافه کرد: آمارهای شهرستانی وضعیت بهداشت و درمان باید در استان تهیه شود تا موارد ضروری را به فرمانداران ابلاغ کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز