خبرگزاری کار ایران

در نشست مسئولین گناوه با استاندار مطرح شد:

اعتبارات ارزش افزوده استان بوشهر به ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۸۵

وی از ورود فاضلاب به دریا از ۷۰ نقطه سواحل شهر گناوه خبر داد و افزود: این ۷۰ نقطه را تا پایان سال ساماندهی خواهیم کرد.

استاندار بوشهر گفت: اجرای جاده گناوه - دیلم اولویت‌دارترین پروژه راه استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری یکشنبه شب در نشست با اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرستان گناوه اظهار داشت: شوراها به عنوان منتخب مردم و حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند و ما به خوبی به ظرفیت شوراها واقف هستیم که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده شهرستان گناوه در بخش بازرگانی و گردشگری، ادامه داد: باید پیوند مثبتی را بین بخش بازرگانی و گردشگری در این شهرستان ایجاد کنیم تا تحت شعاع هم قرار نگیرد و بلکه به توسعه همدیگر کمک کنند.

استاندار بوشهر بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان گناوه تاکید کرد و بیان داشت: بسیاری از مردم از نقاط مختلف کشور به استان بوشهر و گناوه می‌آیند تا از ظرفیت‌های گردشگری و بازرگانی این شهرستان استفاده کنند.

دغدغه‌های زیادی در زمینه راه‌های شهرستان گناوه داریم

وی با بیان اینکه دغدغه‌های بالایی در زمینه راه‌های شهرستان گناوه داریم، افزود: تلاش گسترده‌ای را برای بهبود وضعیت راه‌های گناوه خواهیم داشت و امسال اولویت‌دارترین پروژه راه استان بوشهر، راه گناوه به دیلم است که امیدواریم به زودی اجرا شود.

دکتر سالاری همچنین از اجرای اتصال فرعی گناوه به ریگ از ابتدای سال آینده خبر داد و گفت: پیگیری‌های مستمری را برای اجرای جاده گناوه به گوره و گچساران داشته‌ایم و مذاکراتی را با مسئولان وزارت راه و مسئولان وزارت نفت انجام داده‌ایم.

وی همچنین از توسعه بنادر در شهرستان گناوه خبر داد و بیان داشت: این موضوع را از طریق شیلات و همچنین بنادر و دریانوردی بررسی کرده‌ایم که امیدواریم در آینده نزدیک به نتایج مورد نظر برسیم.

افزایش شش برابری اعتبارات شهرستان گناوه

استاندار بوشهر تاکید کرد: امروز موارد متنوعی توسط شوراهای شهرستان مطرح شد و در یک نشست یکی دو ساعته، همه این مسائل قابل بررسی نیست ولی همه این‌ها را جمع‌بندی کرده و به صورت کارشناسی بررسی خواهیم کرد و نتایج را به اطلاع شما خواهیم رساند.

وی با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات شهرستان گناوه در سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان بود که هشت میلیارد تومان آن پرداخت شد، بیان داشت: امسال اعتبارات مصوب شهرستان گناوه ۵۵ میلیارد تومان است که خوش بین هستیم که همه این اعتبارات تخصیص یابد.

دکتر سالاری تصریح کرد: حتی در صورتی که ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات شهرستان گناوه نیز تخصیص یابد، باز هم اعتبارات امسال گناوه شش برابر سال گذشته خواهد بود که اعتبارات مناسبی که تخصیص می‌یابد باید به خوبی به کار و پروژه تبدیل شود.

اعتبارات ارزش افزوده استان بوشهر به ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد

وی ادامه داد: امسال ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به شهرداری گناوه اختصاص یافته است در حالی که سال گذشته در مجموع چهار میلیارد تومان به شهرداری گناوه تخصیص یافته بود.

استاندار بوشهر میزان اعتبارات ارزش افزوده سال گذشته استان بوشهر را ۱۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: امسال و بر اساس آخرین آمار موجود، ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده در استان بوشهر محقق شده و تا پایان سال به ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

اجرای سالن ورزش یا زمین چمن در محلات مختلف شهرهای استان

دکتر سالاری ادامه داد: امسال در روستاهای بالای یک هزار نفر استان زمین چمن مصنوعی ایجاد می‌شود و در سال آینده نیز برای هر شهر بر اثر شاخص‌ها در چند محله سالن یا زمین چمن مصنوعی ایجاد می‌شود.

وی از اجرای هشت پلاژ در سواحل استان بوشهر طی سال جاری خبر داد و افزود: دو پلاژ در شهرستان گناوه اجرا می‌شود که یکی مخصوص بانوان است و یک پلاژ هم مخصوص بانوان است.

ایجاد کمپینگ گردشگری و پلاژ بانوان در گناوه

فرماندار گناوه نیز به مشکلات متعدد راه‌های شهرستان گناوه اشاره کرد و بیان داشت: پیمانکار اجرای جاده گناوه - دیلم مشخص شده و فاز اول این پروژه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

عبدالنبی یوسفی همچنین از مذاکرات صورت گرفته برای اجرای جاده گناوه - گچساران خبر داد و افزود: اجرای جاده گناوه - میشان نیز نیازمند اعتبارات بالایی است که امیدواریم اختصاص یابد.

وی از نیاز راه‌های این شهرستان به ایجاد سه تقاطع غیر همسطح خبر داد و اضافه کرد: این تقاطع‌های غیرهمسطح باید در جاده بوشهر - گناوه، جاده برازجان گناوه روبروی بندرریگ و روبروی بیمارستان گناوه اجرا شود.

یوسفی در ادامه به مشکلات فاضلاب شهری گناوه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امسال چهار میلیارد تومان برای این طرح اختصاص یافته است و این اعتبارات جذب شده است.

شهرستان گناوه با ۹۰ هزار نفر جمعیت تنها یک کلانتری دارد

وی از ورود فاضلاب به دریا از ۷۰ نقطه سواحل شهر گناوه خبر داد و افزود: این ۷۰ نقطه را تا پایان سال ساماندهی خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان گناوه ادامه داد: پل ورودی شهرستان گناوه یک پل فلزی موقتی است که باید اعتبارات مناسبی برای اجرای پل مناسب در این محل تخصیص یابد.

وی از اجرای فاز پنجم ساحل‌سازی گناوه خبر داد و گفت: پل خور مرده شور یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است و تا پایان امسال تکمیل می شود.

یوسفی از تلاش برای ایجاد کمپینگ گردشگری و پلاژ بانوان در گناوه خبر داد و اذعان داشت: در خوزه امنیتی نیز مشکلاتی داریم؛ شهرستان گناوه با ۹۰ هزار نفر جمعیت تنها یک کلانتری دارد که باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی بر لزوم توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرستان گناوه تاکید کرد و گفت: مردم گناوه می‌خواهند که بخشی از درآمدهای گمرک گناوه در این شهرستان هزینه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز