خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر؛

ابلاغ ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی به استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۶۱

اعتبارات استان در این بخش در سال گذشته، ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی به استان بوشهر ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکترمصطفی سالاری در همایش هم اندیشی توسعه بخش آبدان شهرستان دیر با اشاره به دو برابر شدن اعتبارات تملک دارایی استان افزود: این در حالی است که اعتبارات استان در این بخش در سال گذشته، ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه بخش آبدان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی استان بوشهر است، اظهار کرد: این منطقه که در تولید محصولات خارج از فصل، نقش مهم و اساسی دارد از جایگاه بسیار مهمی در تولید گوجه فرنگی استان بوشهر برخوردار است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: این استان در ابعاد گوناگون دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهمی است که باید از این فرصت‌ها برای توسعه استان بهره برد.

سالاری با اشاره به اینکه رییس جمهور بر توسعه کشاورزی تاکید دارد، خاطرنشان کرد: برای توسعه حوزه کشاورزی زیرساخت‌های لازم در هر منطقه باید فراهم شود که دولت سیاست‌های مهمی را در این حوزه تدوین کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از مشکلات حوزه کشاورزی در بخش آبیاری است توسعه آبیاری نوین، به‌ویژه آبیاری تحت فشار، یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت است که در این حوزه ۸۵ درصد اعتبارات از سوی دولت و ۱۵ درصد هم از سوی کشاورزان تامین می‌شود.

استاندار بوشهر توسعه فضاهای گلخانه‌ای را مورد اشاره قرار داد و افزود: توسعه فضاهای گلخانه‌ای از برنامه‌های مهم تدوین شده دولت است که کشاورزان این حوزه مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر رفع مشکلات کشاورزان بخش آبدان اظهار کرد: لازم است نشست مشترک مسوولان باید مسکن، منابع طبیعی، دفتر امور روستایی استانداری و راه و شهرسازی برای مشکلات اراضی آبدان برگزار شود.

استاندار بوشهر از افزایش چهار برابری اعتبارات عمرانی بخش آبدان خبر داد و گفت: علاوه بر ۸۱ میلیارد ریال اعتبارات مصوب بخش آبدان، یک و نیم میلیارد ریال نیز به این بخش برای رفع مشکلات تخصیص می‌یابد و این در حالی است که میزان نقدینگی اعتبارات مصوب بخش آبدان نسبت به سال گذشته چهار برابر است.

سالاری از سفر رییس جمهور به استان بوشهر خبر داد و گفت: رییس جمهور به زودی به استان بوشهر سفر خواهد کرد و مشکلات کلان و ز یربنایی استان از جمله در حوزه کشاورزی در این سفر به صورت تدوین شده به دولت ارائه و مصوبات لازم صادر می‌شود.

استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۹ همایش هم اندیشی در بخش‌های مختلف استان بوشهر بر گزار شده است که پس از پایان برگزاری این همایش‌ها کانون‌های هم اندیشی جوانان در شهرستان‌ها ایجاد می‌شود.

وی از برگزاری همایش کانون‌های جوانان در شهرستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: برای بهره‌مندی نظرات و ایده‌های جوانان در مناطق مختلف استان بوشهر همایش کانون‌های جوانان و توسعه استان در شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز