خبرگزاری کار ایران

نخستین کارگاه آمایش پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر کشور در بوشهر گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۳۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دراین کارگاه آموزشی دو روزه رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، قائم مقام سازمان، معاون عملیات سازمان و روسای پایگاهها و عملیات استان های کشور حضور دارند.

نخستین کارگاه آموزشی طرح آمایش پایگاه‌های امداد و نجات کشور روز دوشنبه در بوشهر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: دراین کارگاه آموزشی دو روزه رییس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر، قائم مقام سازمان، معاون عملیات سازمان و روسای پایگاهها و عملیات استانهای کشور حضور دارند.

عبدالکریم شعبان زاده افزود: این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد وحدت رویه در برنامه‌ها و فراگیری استراتژی‌ها و راهکارهای سازمان امداد و نجات برای توسعه کمی و کیفی پایگاهها در کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه روسای پایگاههای امداد و نجات محور عملیاتی جمعیت هلال احمر هستند تصریح کرد: پایگاههای امداد و نجات در کنار تجربه براساس مبانی علمی روز در سوانح و حوادثحضور یابند.

شعبان زاده اظهارکرد: از ۱۰ نقطه استراتژیک کشور سه نقطه آن شامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، جزیره خارگ و نیروگاه اتمی دراستان بوشهر مستقر است که برای مقابله با حوادثاحتمالی آنها همیشه باید آماده بود.

وی یادآور شد: سیل، زلزله، خشکسالی، ریزگردها از جمله بلایای طبیعی است که همواره در استان بوشهر اتفاق می‌افتد و می‌طلبد استان در این بخش ویژه دیده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: برگزاری این همایش‌ها علاوه بر افزایش تجربیات زمینه‌ای می‌شود تا با تسلط به علم روز در امداد و نجات حاضر شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز