خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه طرح ضیافت از ۹ تا ۱۹ تیر ماه در جم دایر است

کد خبر : ۱۸۳۸۷۸

نمایشگاه طرح ضیافت به مدت ۱۰ روز از ۹ تیر ماه تا ۱۹ تیر ماه با ۱۴ غرفه در سالن دبیرستان شریعتی دایر است و در آن تمام اقلام اساسی مورد نیاز خانوارها با قیمت‌های ۵ تا ۲۵ درصد کمتر از بازار عرضه می‌شود.

عبدالله نادری، فرماندار جم، در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح ضیافت این شهرستان در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم کالا‌های اساسی مورد نیاز شهروندان و تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان برپا شده است.
نادری در ادامه افزود: نمایشگاه طرح ضیافت به مدت ۱۰ روز از ۹ تیر ماه تا ۱۹ تیر ماه، با ۱۴ غرفه در سالن دبیرستان شریعتی دایر است و در آن تمام اقلام اساسی مورد نیاز خانواره‌ها با قیمت‌های ۵ تا ۲۵ درصد کمتر از بازار عرضه می‌شود.
فرماندار جم خاطر نشان کرد: ۴۲ تن مرغ منجمد در دو مرحله، ۱۲ تن گوشت منجمد به همراه ۱۸ تن شکر برای عرضه در این نمایشگاه تهیه شده است و روزانه میوه و تربار تازه برای عرضه در این نمایشگاه تهیه می‌شود.
نادری در پایان افزود: در این نمایشگاه، گوشت قرمز گرم به قیمت هر کیلو ۱۹ هزار تومان، گوشت قرمز منجمد خارجی به قیمت هر کیلو به قیمت ۱۷۷۰۰ تومان، گوشت منجمد داخلی هر کیلو به قیمت ۱۵۷۰۰ تومان عرضه می‌شود، همچنین مرغ گرم هر کیلو به قیمت ۷۱۵۰ و مرغ منجمد به قیمت هر کیلو ۵۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز