خبرگزاری کار ایران

فاطمه دهقانی:

نقش بانوان کارآفرین در اقتصاد استان بوشهر پررنگ است

کد خبر : ۱۸۱۳۳۹

کارآفرینی تبدیل تهدیدها به فرصت ها و بهره وری از منابع است و بانوان کارآفرین توانسته اند با توانایی های خود بر مشکلات غلبه کنند و به این امر مهم دست یابند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: بانوان کارآفرین استان بوشهر در چرخه اقتصادی استان و رونق این بخش نقش پررنگی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، فاطمه دهقانی در نشست استاندار با بانوان کارافرین استان بوشهر افزود: بانوان کارآفرین استان بوشهر رشد یافته با بینش بالایی هستند که در مقام عمل توانسته اند توانایی های خود را اثبات کنند.

وی اضافه کرد: کارآفرینی تبدیل تهدیدها به فرصت ها و بهره وری از منابع است و بانوان کارآفرین توانسته اند با توانایی های خود بر مشکلات غلبه کنند و به این امر مهم دست یابند.

دهقانی ادامه داد: نگاه به زن در طول تاریخ همواره نگاهی ترحم آمیز و از جنس ضعیف بوده است ولی در سال های اخیر زنان موفق شدند با تلاش برای بدست آوردن حقوق حقه خود این نگرش را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: بانوان ایرانی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و ارزشی که اسلام به آنان داده است توانسته اند در مسیر موفقیت گام بردارند در جامعه مثمر ثمر باشند و بانوان کارآفرین استان بوشهر نیز از همین زنان هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر یادآور شد: بانوان کارآفرین استان بوشهر بانوانی توانمند هستند که موفق شدند با همه مشکلات موجود در توسعه همه جانبه استان تاثیرگذار باشند و فرصت های شغلی زیادی نیز برای دیگران ایجاد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز