خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر:

نمایشگاه ضیافت در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

کد خبر : ۱۷۷۴۳۷

ارائه اقلام اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و توزیع کالاهای اساسی برنج، شکر، گوشت قرمز و سفید، حبوبات، اقلام شیرینی و کالاهای از این دست از دیگر برنامه‌ها به منظور تنظیم بازار در این ایام است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری نمایشگاه ضیافت در استان بوشهر گفت: این نمایشگاه به منظور تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان در تابستان و ایام مبارک ماه رمضان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا رضاعوض‌پور در سومین نشست تنظیم بازار استان بوشهر از فعال‌شدن کارگروه‌های اجرای طرح ضیافت استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: هدف از تشکیل جلسه تنظیم بازارایجاد تناسب میان نرخ خدمات با توان اقتصادی مردم است.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های مهم تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان برپایی نمایشگاه ضیافت، تأمین و توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت بر بازار است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهربرگزاری نمایشگاه طرح ضیافت را به منظور عرضه مستقیم کالا در ایام ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: ارائه اقلام اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و توزیع کالاهای اساسی برنج، شکر، گوشت قرمز و سفید، حبوبات، اقلام شیرینی و کالاهای از این دست از دیگر برنامه‌ها به منظور تنظیم بازار در این ایام است.

وی با تاکید نظارت بر بازار با نقش آفرینی دستگاه‌های نظارتی در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تولیدی وتوزیعی نیز باید در اجرای طرح ضیافت همکاری داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهربا بیان اینکه نمایشگاه ضیافت در تمامی شهرستانهای استان بوشهر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: تامین منابع مورد نیاز برای برگزاری نمایشگاه، جانمائی و تشکیل غرفه‌ها، هماهنگی با فرمانداران برای محل برپایی نمایشگاه های طرح ضیافت در کوتاهترین زمان پیگیری و مشکلات احتمالی برطرف شود.

عوض‌پور با بیان اینکه خوشبختانه در چند ماه اخیر، افزایش قیمت کالاهای اساسی در استان بوشهر بسیار اندک بوده از راه اندازی میدان میوه و تره بار در بوشهر خبرداد و گفت: این میدان که اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با تلاش شهرداری بوشهر تا یک‌و نیم ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ضیافت در استان بوشهر گفت: این نمایشگاه به منظور تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان در تابستان و ایام مبارک ماه رمضان برپا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز با بیان اینکه نمایشگاه ضیافت در همه شهرستانها برگزار می‌شود گفت: اقلام عرضه شده در نمایشگاه شامل گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، خرما، انواع شیرینی‌جات، لبنیات، ماهی، برنج، حبوبات، روغن، قند و شکر است.

عباس تابش بیشترعرضه کنندگان این محصولات در نمایشگاه را، از صاحبان واحدهای عمده فروشی و پخش کننده مواد غذایی استان بوشهر دانست و تصریح کرد: نمایشگاه طرح ضیافت در مرکز استان بوشهر از ششم تیرماه به مدت یک هفته ودر مرکز شهرستانها از چهارم تیر تا ششم مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده بین ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت به بازار تخفیف دارد تصریح کرد: اقلام عرضه شده غرفه‌های نمایشگاه ضیافت، با۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت با مسئولیت اتاق اصناف بوشهر خبر داد و افزود: نمایشگاه طرح ضیافت در شهر بوشهر با مشارکت اتاق اصناف از ششم تیرماه به مدت هفت روز در بازارچه شیلات بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ازروند برگزاری نمایشگاه و کالاهای عرضه شده نظارت می‌کنند گفت: این تمهیدات برای مقابله با تخلفاتی مانند کم فروشی، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب برای خریدار انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز