خبرگزاری کار ایران

نادری فرماندار جم:

وظیفه همه است که امید به آینده را در کشور ترویج کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۸۶

امروز جوانان ایران اسلامی در سایر بخش علمی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی مشغول افتخار آفرینی برای این مرز و بوم هستند و در زیر سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با اجرای امور تحت امر ایشان توسط دولت منتخب جای هیچ گونه نگرانی و دلواپسی وجود ندارد.

عبدالله نادری فرماندار جم در مراسمی که به منظور نکوداشت سوم خرداد در سالن شهید خاتمی شهر جم برگزار شد گفت: خرمشهر نماد مقاومت ملت ایران شد و امروز تاریخ گویای پایداری و ایثار ملت قهرمان ایران است. آزاد سازی خرمشهر توسط ملت غیور ایران زمین بازتاب گسترده در منطقه و جهان داشت و نقشه‌های دشمنان برای ایران اسلامی را برهم زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرماندار جم افزود: امروز جوانان ایران اسلامی در سایر بخش علمی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی مشغول افتخار آفرینی برای این مرز و بوم هستند و در زیر سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با اجرای امور تحت امر ایشان توسط دولت منتخب جای هیچ گونه نگرانی و دلواپسی وجود ندارد.

نادری تاکید کرد: امروز لازم است در شرایط حساس کنونی با درکی درست به پیروی از مقام معظم رهبری که از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت کرده‌اند، از این فرزندان انقلاب که خود دلسوزان نظام هستند حمایت‌های لازم را انجام دهیم تا به دور از هرگونه تفرقه امور کشور به پیش رود.

وی در پایان خاطر نشان شد: امروز همه وظیفه داریم امید به آینده را در کشور ترویج کنیم. دولت تدبیر و امید با هدایت دکتر روحانی ریاست محترم جمهور تمام توان خود را در جهت حل مسائل و مشکلات کشور به کار گرفته و این بی‌انصافی است که خدمات دولت نا‌دیده گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز