خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دشتستان خواستار شد؛

رسیدگی به مطالبات کارگران کارخانه سیمان دشتستان

کد خبر : ۱۶۹۲۰۷

مسئولین شهرستانی، استانی وکشوری نسبت به حقوق مردم بی‌تفاوت نباشند و به درخواست‌های به حق کارگران به عنوان ولی نعمتان انقلاب رسیدگی عاجل نمایند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای به ادامه آنچه که آن را تبعیض وبی عدالتی های انجام شده درکارخانه سیمان دشتستان عنوان می‌کرد، هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیانیه سید مهدی موسوی‌نژاد آمده است: ازابتدای دوره خدمتگزاری‌ام درمجلس شورای اسلامی بامردم شریف عهد وپیمان بسته‌ام که هرجاحقی ضایع شود وظلمی برفرد یاگروهی رواداشته شود باتمام توان ازحق آن‌ها دفاع نموده وفریادگرحقوقشان باشم.

متاسفانه روزگذشته باخبرشدم که نیروی انتظامی با ورودبه کارخانه سیمان دشتستان وباهماهنگی مدیرعامل آن اقدام به دستگیری برخی ازکارگران نموده که در روزهای اخیر تنها به دلیل مطالبه حقشان مورد بی‌مهری‌های فراوان قرارگرفته‌اند.

جای بسی تعجب داردکه چرا نیروی انتظامی به یک درخواست صنفی آن هم ازطبقه زحمتکش کارگر ورود کرده وموضوع را امنیتی می‌نماید. به چه دلیل بادرخواست صنفی عده‌ای کارگرکه بدون ایجاد ناامنی وشورش یا اغتشاش مطرح شده است برخورد می‌نمایند.

ازآنجایی که نسبت به مسائل پشت پرده مدیریت این کارخانه آگاهی کامل دارم برخود لازم می‌دانم که ازحقوق نیرو‌ها وکارگران بومی دراین کارخانه دفاع وبه فرماندار، استاندار، وزرای صنعت، معدن وتجارت، اقتصاد واموردارایی و دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح هشدار می‌دهم که ازحقوق کارگران دفاع نمایند.

تاکنون به کرّات مشکلات متعدد مدیریت این کارخانه رابه مسئولین ذیربط متذکر شده‌ام واین بار نیز اخطار جدی می‌دهم که مسئولین شهرستانی، استانی وکشوری نسبت به حقوق مردم بی‌تفاوت نباشند و به درخواست‌های به حق کارگران به عنوان ولی نعمتان انقلاب رسیدگی عاجل نمایند.

امیدوارم مسئولان درکوتاه‌ترین زمان نسبت به حل مشکلات کارگران وکارخانه سیمان دشتستان اقدام عاجل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز