خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر خبر داد:

برقراری ملاقات‌های مردمی با استاندار بوشهر

کد خبر : ۱۶۲۹۲۲

پس از اعلام خواسته‌ها و مطالبات از سوی مردم در یک مدت معین کوتاه موضوع بررسی و نتیجه آن به شخص مورد نظر اعلام می‌شود و موضوعات مهم با تعیین وقت برای ملاقات با استاندار محترم بوشهر پیگیری می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: با فعال شدن سامانه ۱۱۱ در استانداری بوشهر که با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم راه‌اندازی شده پس از بررسی مشکلات، موضوعات مهم با برقراری ملاقات با استاندار محترم بوشهر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، کریم جعفری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه ۱۱۱ استانداری بوشهر پاسخگوی مطالبات مردمی است اظهار کرد: این سامانه که نظارت کامل بر دستگاههای اجرای دارد و پاسخگوی شکایات مردم ازادارات است راه اندازی شده و مردم می‌توانند مشکلات و مطالبات خود را بصورت شبانه‌روزی با این سامانه در میان بگذارند.

وی با اشاره به اینکه سامانه ۱۱۱ پس از ضبط صدا برای پاسخگویی از سوی مسئولان پیگیری می‌شود تصریح کرد: مراجعین پس از اعلام خواسته خود ضبط و تدوین می‌شود و کد رهگیری در اختیار اشخاص قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهرتصریح کرد: پس از اعلام خواسته‌ها و مطالبات از سوی مردم در یک مدت معین کوتاه موضوع بررسی و نتیجه آن به شخص مورد نظر اعلام می‌شود و موضوعات مهم با تعیین وقت برای ملاقات با استاندار محترم بوشهر پیگیری می‌شود.

جعفری افزود: تمام خواسته‌ها و مشکلاتی که از طریق سامانه ۱۱۱ اعلام می‌شود با همکاری اداره کل بازرسی استانداری بوشهر پیگیرهای لازم صورت می‌گیرد و مسئول اداره ذیربط موظف به پاسخگویی مطالبات مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز