خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران:

تمامی مدیران صداقت را پیشه سازند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۱۱۰

در این دولت برای جلب رضایت مردم ارائه‌ی آمار دروغ ممنوع است و تمام تلاش ما مدیریت و اجرای امور مبتنی بر صداقت و راستگویی است.

استاندار بوشهر گفت: در بودجه امسال سهم در امد استان از نفت ۳۴۰ میلیاردتومان پیش بینی شده که البته برای اولین سال این قانون به فروش گاز استان نیز تعمیم داده شده که ۱۲۰ میلیاردتومان دیگر به این رقم افزوده خواهد شد.

سالاری پس از سفر محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریییس جمهور به استان بوشهر در نشستی با خبرنگاران گفت: با مدیرانی که در ارائه آمار دستگاه خود آمار خلاف واقع ارائه کنند برخورد می‌کنیم در‌‌ همان هفتهٔ اول که مسئولیت استانداری را پذیرفتم به مدیران اعلام کردم در این زمینه با مدیران خاطی برخورد می‌کنم و از تمام مدیران دستگاه‌ها خواستم صداقت و راستگویی را پیشه سازند. اگر در جایی نارسایی است بایست به صورت شفاف و صادقانه موضوع را بامردم درمیان بگذاریم. در این دولت برای جلب رضایت مردم ارائهٔ آمار دروغ ممنوع است و تمام تلاش ما مدیریت و اجرای امور مبتنی بر صداقت و راستگویی است.

استاندار بوشهر از موافقت معاون رئیس جمهور برای تامین پرداخت هزینه مصرفی آب و برق منطقه شنبه خبرداد و گفت: دکتر نوبخت در جمع زلزله زدگان دشتی دستور لازم برای پرداخت ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به شرکت‌های آب و برق در زمینه تامین هزینه‌های آب و برق مصرفی آسیب دیدگان زلزله شنبه صادر کرد.

استاندار بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا صحیح است که شما در جایی گفته‌اید از پارس جنوبی درخواست کوچک و کمک نقدی نمی کنید، گفت: من از هیچ کس درخواست کوچک نمی‌کنم. استان بوشهر، دارای بودجه و اعتبار است. ما از نفت، بهبود وضعیت محیط پیرامونی را برای جبران خسارت حاصل از حضور این صنعت، خواستار هستیم وضعیت بهتر برای محیط زیست، توسعهٔ راه‌ها و آبادی روستا‌ها را خواستاریم. وزارت نفت در برابر استان بوشهر مسئولیت دارد. وزیر نفت نیز به این موضوع اذعان دارد و پایبند است و باور دارد که برای جبران تاثیرات منفی نفت بایست کارهای جبرانی انجام دهد.

استاندار بوشهر در ادامه پیرامون سهم بودجه استان از مصوبه ۲ درصد فروش نفت گفت: در بودجه امسال این میزان ۳۴۰ میلیاردتومان پیش بینی شده که البته برای اولین سال این قانون به فروش گاز استان نیز تعمیم داده شده که ۱۲۰ میلیاردتومان دیگر به این رقم افزوده خواهد شد که جهشی محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز