خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور استان‌های وزارت ارشاد خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه بین استان‌ها و کشورهای دارای تناسب فرهنگی است

کد خبر : ۱۴۹۸۲۲

با برنامه ریزی‌های انجام شده استان‌ها از جمله بوشهر با کشورهای که تناسب فرهنگی مشابه دارند تفاهم‌نامه‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی منعقد می‌شود.

حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداربوشهر وجمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر حمیده ماحوزی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، در آیینی پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و هنرمندان و اصحاب رسانه، ضمن قدردانی از خدمات خداکرم یزدانپناه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حمیده ماحوزی را به عنوان مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر معرفی شد.

در این مراسم استاندار بوشهر بر حمایت همه جانبه از هنرمندان و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: هنرمندان در جامعه جایگاه و شان ارزشمندی برخوردار هستند و حمایت از این قشر تاثیر گذار لازم و ضروری‌ست.
مصطفی سالاری بر فعال شدن تشکل‌های مردم نهاد در بخش‌های مختلف فرهنگ و هنر تاکید کرد و گفت: تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد باید در جامعه نقش خود را در بخش‌های مختلف جامعه بیشتر نشان دهند.
مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر حوزه سلامت و پاکی است تصریح کرد: هنرمندان و اصحاب رسانه که در جهت رشد و تعالی جامعه تلاش می‌کنند نظر خداوند و انسان‌ها دارای منزلت وجایگاه مهمی هستند.
محمدمهدی احمدی از انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی استان‌های مختلف با کشورهای گوناگون خبرداد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده استان‌ها از جمله بوشهر با کشورهای که تناسب فرهنگی مشابه دارند تفاهم‌نامه‌ها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی منعقد می‌شود.
در این نشست حکم انتصاب حمیده ماحوزی که توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است توسط استاندار بوشهر به وی اعطا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز