خبرگزاری کار ایران

نشست استاندار بوشهر با مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۰۸۱

سالاری خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات پروژه‌های مهم و اولویت‌دار وزارت نفت در استان بوشهر شد.

استاندار بوشهر به منظور بررسی و پیگیری پروژه‌های وزارت نفت در استان با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دیدار کرد.

به گزارش خبر نگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در نشست با رکن‌الدین جوادی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، خواستار تسریع در تخصیص اعتبارات پروژه‌های مهم و اولویت‌دار وزارت نفت در استان بوشهر شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر اهمیت پروژه بزرگراه بوشهر به دیر خواستار تخصیص به موقع اعتبارات برای تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه شد.

سالاری همچنین در ارتباط با تکمیل بیمارستان دیر و خط آبرسانی جم مطالبی بیان کرد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر اهمیت ایجاد بندر مشترک استان - پارس شمالی بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای مطالعات این پروژه مهم تاکید کرد.

سالاری در ادامه در ارتباط با وضعیت پروژه بزرگراه اهرم - برازجان - دیلم نیز مطالبی بیان کرد و خواستار تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه شد.

معاون وزیر نفت نیز در این نشست با اشاره به اهمیت پروژه‌های یاد شده، برای همکاری مناسب در سرعت بخشیدن به این پروژه‌ها قول مساعد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز