خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

مدیران کل و فرمانداران باید بیش از پیش در بین مردم حاضر شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۷

مدیران کل و فرمانداران باید بیش از پیش در بین مردم حاضر شوند و در همین ارتباط برنامه منظم هفتگی سفر مدیران کل به شهرستان‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار بوشهر گفت: سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مختلف برای کمک به دولت تقویت می‌شود و این تشکل‌ها همه باید در چارچوب قانون فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا مصطفی سالاری در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه هیچ تبعیضی برای استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های مختلف قائل نیستیم اظهار کرد: هیچ اداره یا دستگاه اجرایی نباید تبعیض و تفاوتی برای گروه‌های مختلف در بخش‌های گوناگون قائل باشد.

وی افزود: هیچ اداره یا دستگاه اجرایی مستثنی از این قاعده نیست ضمن اینکه دولت نیز تبعیض ناروایی علیه برخی گروه‌ها نمی‌پذیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه از گروه‌ها و تشکل‌های مختلف حمایت می‌شود تصریح کرد: کارگزاران نظام در استان حمایتی منصفانه و برابر از گروه‌های و تشکل‌های مختلف دارند و تنها محدودیت در این موارد را قانونگذار مشخص کرده و ما باید از تنگ نظری پرهیز کنیم.

سالاری بر تقویت سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: تقویت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مختلف منجر به کمک به دولت می‌شود و این تشکل‌ها همه باید در چارچوب قانون فعالیت کنند و در استان نیز بنا داریم از اقشار موثر هنرمندان و نویسندگان حمایت کرده و تبعیضی در این زمینه قائل نیستیم.

وی با بیان اینکه از مطبوعات، بدون تبعیض حمایت می‌کنیم گفت: در انتشار آگهی و حمایت مالی از مطبوعات استان بوشهر تبعیضی وجود ندارد ضمن اینکه متولیان امر نیز باید نظارت در این بخش را جدی بگیرند.

استاندار بوشهر با تاکید بر حضور جوانان و بانوان در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: تکریم پیشکسوتان عرصه‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد و در همین ارتباط دبیرخانه دائمی مشاهیر استان بوشهر را تشکیل خواهیم داد.

سالاری بر سرکشی و پیشگیری مستمرمدیران کل دستگاه‌ها به سایر نقاط استان بوشهر تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مدیران کل و فرمانداران باید بیش از پیش در بین مردم حاضر شوند و در همین ارتباط برنامه منظم هفتگی سفر مدیران کل به شهرستان‌ها و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان در دستور کار قرار گیردو در این سفر‌ها رسیدگی به امور خانواده شهدا و جانبازان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید متکی به بودجه دولتی برای امورات مختلف باشیم افزود: در عرصه اقتصادی نیاز است متکی به بودجه دولتی نباشیم و زمینه برای حضور بیشتر بخش خصوصی در عرصه‌های مختلف را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر، درگذشت حجت‌الاسلام سیدمحسن پورفاطمی از روحانیون برجسته استان بوشهر را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: مردمداری حجت‌الاسلام پورفاطمی درس بزرگی برای ما د ارد که می‌توانیم با مردمداری پایگاه اجتماعی خوبی بین اقشار مختلف مردم برای خود ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز