خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بوشهر:

صنایع بوشهر به ورزش استان بی‌توجهی کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۲۴

اگر کمک به ورزش قانونی نیست چرا در سایر استان‌ها به تیم های ورزشی کمک می‌شود و قانونی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: به‌رغم اینکه استان بوشهر یکی از غنی‌ترین مراکز اقتصادی کشور بویژه درحوزه نفت و گاز است ولی بخش صنعت به ورزش استان بی‌توجهی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا آیت الله صفایی بوشهری در دیدار علی دوستی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان و مهدی مهدوی کیا مدیر فنی این تیم افزود: دستگاه‌ها و صنایعی که از منابع استان استفاده می‌کنند باید از ورزش حمایت کنند و هیچ گونه منع قانونی نیز در این باره وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اگر کمک به ورزش قانونی نیست چرا در سایر استان‌ها به تیم‌های ورزشی کمک می‌شود و قانونی است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: استان متاسفانه همیشه با مشکل اعتبارات ورزشی روبرو بوده است.
امام جمعه بوشهر خاطر نشان شد: تا رسیدن به توانمندی بخش خصوص برای مدیریت ورزش، دولت باید با یک طراحی کارآمد ورزش وابسته به دولت را به ورزش دولتی خصوصی تبدیل کند. دولت باید به تمام باشگاه‌های حرفه‌ای اعتباراتی بدهد تا بتوانند روی پای خود بایستند و این اعتبارات را نیز در یک بازه زمانی مشخص پس بگیرد.

وی افزود: در ورزش ایران به دلیل اینکه مدل و برنامه‌ای وجود نداشته که ورزش را از حالت سنتی به حرفه‌ای تبدیل کند، مسیرهای زاویه دار با مسیر پیشرفت وجود دارد ورزش ایران حرکت دورانی دارد و اشتباهات ۵۰ سال پیش آن مرتب درحال تکرار است که برای سروسامان دادن به ورزش به مدیریت دانش بنیان با نگاه اسلامی ایرانی به پیشرفت نیاز داریم که کسانی را درون خود داشته باشد که با مدیریت ورزش آشنا باشند و بتوانند فضای ملی و بین المللی ورزش را رصد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز