خبرگزاری کار ایران

فرماندار عسلویه:

خدمت‌رسانی باید تداوم داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۷

از اینجا چرخ های توسعه به حرکت در می‌آید و انرژی در سراسری مرزهای کسترده ایران اسلامی توزیع می‌شود عسلویه سر آغاز مبادلات اقصادی کشور در حوزه نفت و گاز است.

در جریان انقلاب اسلامی و همراه با استقرار صنایع نفت و گاز در منطقه خدمات زیادی به مردم منطقه شده است ولی همچنان جای خدمت رسانی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا مجید محمودی فرماندار عسلویه در جمع مردم این شهرستا ضمن خوش آمد گویی به استاندار بوشهر و هیئت همراه گفت: عسلویه قطب انرزی کشور است و بخش عمده‌ای از تولید نفت و گاز کشور در اینجا یعنی پایتخت انرژی کشور تولید می‌شود و اینجا سر آغاز فعالیت‌هایی که به کار و تولید می‌انجامد و از این راه چرخ‌های توسعه به حرکت در می‌آید و انرژی در سراسری مرزهای کسترده ایران اسلامی توذیع می‌شود عسلویه سر آغاز مبادلات اقصادی کشور در حوزه نفت و گاز است.

محمودی خاطر نشان کرد: در جریان انقلاب اسلامی و همراه با استقرار صنایع نفت و گاز در منطقه خدمات زیادی به مردم منطقه شده است ولی همچنان جای خدمت رسانی وجود دارد مردم منطقه همیشه قانع بوده‌اند و در تمام صحنه‌ها حامی انقلاب و نظام خود بوده‌اند و شایسته خدمت رسانی هستند انتظار می‌رود در دولت تدبیر و امید با مدیریت دکتر سالاری استاندار محترم که خود آشنا به مسائل منطقه هستند کاستی‌ها بر طرف شود.

فرماندار عسلویه در ادامه خاطر نشان شد خواسته‌های مردم منطقه بسیار است و در جلسه‌ای با حضور مسئولین به اطلاع استاندار محترم خواهد رسید ولی در اینجا چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنم ابتدا مسئله اشتغال جوانان شهرستان است که با وجود صنایع گسترده نفت و گاز نیاز به توجه ویژه دارد دوم مسئله آلودگی هوا و صنایع آلایند مستقر در منطقه است و سوم پروژه بیمارستان تامیین اجتماعی عسلویه که در مراحل نهایی است و شتاب بیشتر نیاز دارد چرا که از نیاز‌های اساسی مردم منطقه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز